058-4355599

שירותי נכים לאירוע

מתכננים אירוע יוקרתי? חושבים מראש על האורחים ורוצים שהם ייהנו הכי שאפשר ויזכרו אתכם בטוב? רגע, אל תשכחו לדלג על פרט משמעותי לא פחות… כדי שכל האורחים יוכלו להנות מהאירוע, יש לאפשר גם לבעלי הנכות תנאים המותאמים עבורם, כמו שירותי נכים לאירוע, כדי שגם הם יוכלו להנות מהאירוע ולהרגיש בבית.

תמיד צריך שירותי נכים לאירוע?

באירועים בהם ישנם אורחים המוזמנים אישית מראש, עם כרטיסים ומיקומי שמות, בדרך כלל, תדעו מראש מי ומי הבאים, והאם הם כוללים בתוכם כאלה, אשר סובלים מנכות שדורשת ממכם להנגיש עבורם שירותי נכים לאירוע. שימו לב, שגם במקרים כאלה, לא תוכלו לוודא מראש אם אחד האורחים הפך לנכה באופן זמני, כיוון שהוא שבר את קרסולו או רגלו, ומתנייד כרגע באמצעות כיסא גלגלים, ולכן, גם באירוע עם מוזמנים מראש, מומלץ לשריין שירותי נכים לאירוע ליתר ביטחון, כדי למנוע אי נעימות.

 

שירותי נכים לאירוע כללי

כאשר מדובר באירוע כללי יותר, כמו חתונה, חינה, מפגש, אירוע תרבות או ספורט, שירותי נכים לאירוע הופכים לחובה. ישנם אחוזים ניכרים מהאזרחים, אשר משתלבים בקהילה אף על פי שהם מתניידים בכיסא גלגלים. וחובה עלינו, כבעלי האירוע, לאפשר גם להם נוחות מקסימלית, על ידי שירותי נכים, המונגשים עבורם ומקלים עליהם את השימוש. חשוב לדעת, כי לא רק על פי המוסר, אלא גם על פי החוק, ישנה מחויבות לדאגה עבור בעלי הנכות, על ידי הנגשת שטחים וכמובן שירותים ניידים שמותאמים גם להם.

 

המרכיבים של שירותי נכים לאירועים

כאשר מדובר בשירותים ניידים המושכרים לאירוע, חשוב להבין, שישנם אופציות מגוונות להנגשת השירותים עבור בעלי הנכות. חברתנו מציעה מגוון אופציות, שמאפשרות להפוך את השירותים הניידים, לכאלה המותאמים לשימוש גם עבור בעלי הנכות, מתוך אמונה כי גם להם מגיע להנות הכי שאפשר. כיצד מונגשים השירותים? הנגשת השירותים מתבצעת עוד מחוצה להם, על ידי מעקה בטיחותי, שמאפשר גם לאילו הסובלים מנכות קלה, להישען על המעקה ובכך להקל על הדרך לשירותים הניידים. ואיך נכנסים לתוך השירותים? השירותים מגיעים עם מעלון תיקני ובטיחותי, המאפשר כניסה נוחה לחדרי השירותים עבור בעלי הנכות ומלוויהם. ובתוך השירותים הניידים עצמם? ישנם מעקי בטיחות, המקלים על הניידות ומאפשרים את הנגשת החדר בצורה מקסימלית, נוחה ובטיחותית.

 

יוקרה של שירותים לנכים לאירוע

האם ההנגשה של השירותים הניידים, חייבת לבוא על חשבון היוקרה או העיצוב? וודאי שלא. בחברתנו שמים דגש על חווית המשתמש בשילוב להנגשה מורחבת, ומאפשרים לכם לשכור שירותי נכים לאירוע, המעוצבים ברמת על, עם אלמנטים המשתלבים בקונספט של עיצוב האירוע הכללי. תוכלו להתרשם בגלריה ממגוון רחב של שירותי ניידים לאירוע, מטופחים ומתוחזקים, עם אביזרים סניטריים יוקרתיים, וחוות דשא סינטטי בכניסה. עיצוב הסטייל של השירותים הניידים, מרוכב מחרסינות אומנותיות, ומרצפת פרקטים דמויי עץ שמהווים את קדמת הטרנד המודרני.

 

נוחות פלוס של שירותי נכים לאירוע

שירותים ניידים  לנכים לכל אירוע יש הרבה, אבל האם שמעתם על שירותי נכים משודרגים? כאלה שמלווים במוזיקת רקע התואמת את רוח האירוע, או בהשמעת חדשות אקטואלית אונליין ממה שקורה ברדיו… בנוסף למוזיקה ולאווירה, השירותים הניידים ממוזגים בהתאם למזג האוויר השורר בחוץ, מה שאומר שהם מחוממים בעליל בימות החורף הקפואים, וקרירים למדי בימות הקיץ הסופר לוהטים, ובכך הם מאפשרים גם לבעלי הנכות, חוויה מקסימלית של יוקרה עם נוחות, מיזוג עם מוזיקה והכי חשוב אווירה מלאת השראה, הנובעת ממיטב התנאים שחברתנו מעניקה, לצד השכרת השירותים הניידים, עבור אירוע המתרחש בשטח הפתוח.

שירותי נכים לאירוע

נגן וידאו אודות שירותי נכים לאירוע

יכול לעניין אתכם גם: 

שירותים לאירועים – מידה נוסף

שירותים ניידים – מאמר 

סרטון שירותים ניידים לחתונות 

 

Call Now Button דילוג לתוכן