058-4355599

קרון שירותים ניידים

אם גם אתם שותפים לטרנד השולט של אירועים בשטח הפתוח, בוודאי שאלתם את עצמכם: איך מתארגנים לאירוע כזה? מה כוללת הלוגיסטיקה? ואילו נתונים יש לקחת בחשבון? המאמר שלפניכם יעשה לכם סדר בכל מה שקשור לקרון שירותים ניידים, כיוון שלפרט זה יש את היכולת להשפיע באופן מערכתי על הצלחת האירוע כולו.

מחפשים קרון שירותים ניידים לאירוע שלכם?

אחד התנאים הבסיסיים לקיום אירוע בשטח הפתוח, הוא כמובן מיקום יעיל של קרונות שירותים ניידים אשר מאפשר את נוחיות המשתתפים באירוע. כל מי שארגן אי פעם אירוע, יודע את ההשלכה העצומה שיש לסוג השירותים הניידים שיהיו באירוע, על כל האווירה ורמת ההנאה של האורחים. ומסיבה זו, על בחירה של קרון שירותים ניידים, להיעשות בצורה מחושבת, שקולה וכזו שמשקללת את כלל הנתונים ומובילה לבחירה הטובה ביותר.

אילו הנקודות שיש לשים לב אליהם בעת בחירת קרון שירותים ניידים:

איכות

שירותים ניידים באירוע אינם אמורים להיות ברירת מחדל, אלא עם איכות מספקת שתאפשר לאורחים להיכנס אליהם ללא רתיעה. מסיבה זו, שימוש בשירותים כימיים אינו בא בחשבון, כיוון ששימוש בשירותים אלה מתנגש לחלוטין עם ערך האיכות. זו גם הסיבה אגב, שכמעט ולא ניתן לראות כיום שימוש בשירותים כימיים במקומות ציבוריים. סוף סוף הבינו אנשי המפתח האחראים על המבנים והאירועים, כי לקהל מגיע איכות בלתי מתפשרת ולא חדרונים מרתיעים ובלתי נעימים.

אז הבנו ששירותים כימיים לא, אך מה כן? כיום ניתן למצוא בשוק הקרונות לשירותים ניידים, שירותים איכותיים שפועלים בטכניקת וואקום המבוססת על הטכניקה העולה על הטכניקה בה משתמשים בחדרי השירותים במטוס וכוללת שימוש בחומרים כימיים. שירותים ניידים משוכללים לאירועים אלו אינם כוללים כימיקלים ומערכת השטיפה הינה במים מטוהרים בלחץ גבוה, דבר המאפשר נוחות שימוש מרבית, ממש כמו בשירותים קבועים – ואף יותר.

נגן וידאו אודות השכרת שירותים לחתונה

קרון שירותים ניידים

 

רמת הניקיון בקרון השירותים הניידים

לרמת הניקיון יש את ההשפעה המרבית על נוחות השימוש בחדרי השירותים. מה גם, שרמת הניקיון אינה רק חלק פונקציונאלי, אלא אלמנט בריאותי לכל דבר. מסיבה זו, מומלץ לשכור אך ורק חדרי שירותים ניידים המצוידים במערכת וואקום, אשר מבטיחה ניקיון מקסימלי, וחיטוי מלא השומר על בריאות המשתמש.

יחד עם זאת יש לזכור, כי לעולם לא ניתן להסתמך על מערכת אוטומטית – יעילה וחכמה ככל שתהיה. מסיבה זו, החברה מעמידה לכל אורך האירוע, איש צוות שיהיה אחראי באופן ישיר על הניקיון, יוודא את פעילות מערכת החיטוי ויטפל בתקלות ניקיון במקרה הצורך באופן ידני ומהיר. בצורה זו, מובטחת מעטפת מלאה לניקיון יסודי ובריא בקרון שירותים ניידים לכל אורך האירוע ולשביעות רצון האורחים והקהל.

סגנונות עיצוביים לקרון שירותים ניידים

מרבית ההשקעה באירוע, נסובה סביב אלמנט המיתוג וקונספט הסגנון והיוקרה. ואין ספק, כי על קרון השירותים הניידים לתרום לעניין. מסיבה זו, בחברתנו תוכלו לקבל מגוון אדיר של סגנונות ועיצובים מנצחים של חדרי שירותים ניידים, שעוצבו על ידי גדולי המעצבים בארץ, במגוון קונספטים בלעדיים. בחרתם באירוע בסגנון כפרי? תוכלו לבחור בקרון שירותים ניידים בסגנון כפרי וחמים. אולי הלכתם דווקא על סגנון מקצועי מכובד? תוכלו למצוא גם קרון שירותים ניידים בסגנון אלגנטי ומרשים. כך שלמעשה, בסופו של דבר השירותים הניידים אינם רק משמשים ככלי פונקציונאלי, אלא ככלי עיצובי ומשדרג לכל דבר.

נגישות מקסימלית

על פי עקרונות החוק, ולא פחות מכך המוסר והמצפון, חלה החובה להציב לפחות קרון שירותים ניידים אחד, אשר מיועד לבעלי נכות ומאפשר את כל מה שצריך כדי לאפשר נגישות וניידות מקסימלית לכיסא גלגלים או הליכון.

שירותים נגישים לנכים, חייבים להיות על פי תקן כדי לאפשר בטיחות מקסימלית ונוחות שימוש מרבית. מסיבה זו יהיו מותקנים בהם כל העזרים הנדרשים, כמו: מוטות לסיוע, מעקות, קרון שירותים ניידים רחב דיו לכיסא גלגלים, ואפילו מעלון לצורך הטיפוס לחדר השירותים. שירותים ניידים לנכים, מבטיחים כי כל המשתתפים כולל בעלי הנכות שבהם, יוכלו להנות מהאירוע ללא יוצא מן הכלל.

לסיכום

שירותים ניידים איכותיים, עם ניקיון יסודי, עיצוב ממכר והנגשה מלאה, הם מה שיכול להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח וכזה שכיף להיות בו. חשוב לדעת כי כל חוגג נכנס בממוצע לחדרי השירותים לפחות פעם אחת במשך האירוע, כך שכדי להעניק לו חוויה משלימה וטעם טוב, על השירותים הניידים להיות נעימים, נוחים וזמינים לשימוש.

Call Now Button דילוג לתוכן