058-4355599

השכרת שירותים ניידים

 

מתכננים אירוע בשטח הפתוח? בוודאי אתם תוהים לעצמכם, כיצד עליכם להיערך מבחינה לוגיסטית, כדי שהאירוע יתנהל בצורה הטובה והנוחה ביותר, לכם ולאורחים כאחד. צודקים לגמרי! ולכן, אין ספק, כי כעת, אתם גם מבררים היטב, על השכרת שירותים ניידים, עבור האירוע שמתרחש בשטח הפתוח. ייתכן כי אתם קצת מבולבלים מההיצע. אולי אתם נסוגים, חוששים, או מתלבטים. ובדיוק בשבילכם, נועד המאמר, שיעשה לכם סדר בכל העניין, כדי שגם אתם תוכלו לארגן, אירוע מושלם – ומכל הבחינות.

אז מה צריך לברר, לפני השכרת שירותים ניידים?

כמה נקודות חשובות, שבוודאי לא חשבתם עליהם!

סוג השירותים הניידים

קיימים בשוק, מבחר רחב ומגוון של שירותים ניידים לאירועים המתרחשים בשטח הפתוח. חלק מסוגי השירותים, פועלים באופן כימי, אשר אינו נעים לשימוש ואף גורר עמו ניחוחות לוואי. אמנם, עלותם של השירותים הכימיים היא בדרך כלל גם הכי זולה, אך יחד עם זאת, המחיר הזול, אינו שווה את נוחות המשתמשים, שמשתדלים להימנע מכניסה לשירותים, ובלית ברירה כמעט סובלים מעצם השהות.

כיום, עם הטכנולוגיות החדישות, פותחו חדשי שירותים ייחודיים, אשר מיועדים במיוחד לשטח הפתוח, אך מתחרים בהחלט עם מיטב שירותי היוקרה בבתי המלון. השכרת שירותים ניידים מסוג זה, כוללת קרונות שירותים מפוארים, על בסיס טכנולוגי מתקדם, עם מערכת וואקום פנימית המנקה את עצמה אוטומטית, וניקיון מקסימלי, שאף גובר על חדרי שירותים רגילים במבנה.

נגן וידאו אודות השכרת שירותים לחתונה

רמת העיצוב של השירותים הניידים

הנקודה השנייה שיש לשים לב אליה, בעת שתרים אחר השכרת שירותים ניידים לאירוע שמתרחש בשטח הפתוח, היא רמת העיצוב של השירותים הניידים. כמארגני האירוע, אתם משקיעים הרבה בעיצוב וסטייל האירוע. וכדי שבאמת האירוע יהיה בליגת על, הייתם רוצים, שכל הפרטים המרכיבים את האירוע, יהיו מעוצבים גם הם ברמת האיכות המתאימה. הרבה יותר מצודקים!!! ובדיוק בשבילכם, נועדו חדרי השירותים הניידים, אשר מעוצבים ברמה גבוהה ובינלאומית, על ידי מיטב המעצבים בארץ, באיכות בלתי מתפשרת, ועם אביזרים מפנקים שמשלימים לתפאורה.

אצלנו תוכלו למצוא, בהשכרת שירותים ניידים – תאורה יפיפייה במגוון צבעים, רצפה דמוית פרקט, חרסינות, אביזרים סניטריים מעוצבים, ברזי נירוסטה עדינים, ועוד. נדמה לכם שקראתם כעת תיאור, על ספא בבית מלון? חדרי השירותים שלנו אינם רחוקים מכך, וליתר דיוק, הם מסוגלים להתחרות מול חדרי שירותים קבועים במקומות הכי יוקרתיים ומפנקים שאתם מכירים.

רמת הניקיון בהשכרת שירותים ניידים

לא משנה איך נראה חדר השירותים, אם ממילא אי אפשר לראות אותו…בדיוק כמו שדירה, מושקעת ויפיפייה ככל שתהיה, לא שווה הרבה, אם היא מלאה בבלגן, אי סדר, לכלוך ואבק. ומסיבה זו, חדרי השירותים שלנו, מאופיינים ברמת ניקיון גבוהה, בעזרת אלמנטים חדשניים ומכשור מתקדם. האסלות עצמן, כוללות מערכת וואקום אוטומטית, שגורמת לניקיון תמידי ובלתי מתפשר. כאשר איננו מסתפקים באוטומציה, ואנו מעמידים לרשותכם, איש ניקיון, שיהיה אחראי על ניקיון מקסימלי ונוחות השימוש, לכל אורך האירוע.  רק כך, אתם יכולים להיות רגועים, שרמת הניקיון תהיה במקסימום, וכך גם רמת ההנאה של האורחים.

אביזרים נלווים להשכרת שירותים ניידים

כשאתם עורכים אירוע בשטח הפתוח, אתם לא יכולים להסתמך על אלתורים, חכמים ומתוחכמים באשר הם. ומסיבה זו, עליכן לחשבן את כל הפרטים, גם אילו שנראים זוטרים לכאורה, כמו האביזרים הנלווים להשכרת שירותים ניידים. כי אם לא חשבתם על שטיפת הידיים של האורחים, מה תעשו עכשיו? אל דאגה! אנחנו חשבנו במקומכם! ולכן, אנחנו מעמידים לרשותכם, השכרת שירותים ניידים, עם אביזרים נלווים, הכרחיים ומפנקים כאחד: ברזים, כיורים, סבון נוזלי מתקתק ומערכת ייבוש אוטומטית, ללא מגע יד אדם וללא העברת חיידקים.

האווירה בהשכרת שירותים ניידים

עד כה נשמע מושלם? שמחים לבשר לכם, שהשכרת שירותים ניידים, יכולה להיות הרבה יותר ממושלמת. עצמו לרגע עיניים ותארו לעצמכם: שירותים ניידים מפוארים, מעוצבים בליגה, עם חומרים איכותיים ואביזרים מפנקים, ואז – ברקע נינוחות של מבשם אוויר, ומוזיקה נעימה ורכה שמשלימה את התמונה.

אפשר לפתוח עיניים. זה לא חלום או אגדה, זו מציאות! השכרת השירותים הניידים שלנו, כוללת מוזיקת רקע מותאמת אישית, עם אופציה לבחירת פליילסט המתאים לאופי האירוע, ואפילו – לא תאמינו, השמעת חדשות ברקע, כדי להשאיר את האורחים, הכי חמים, מעודכנים ונהנים שיש.

בנוסף, לטובת הממתינים בחוץ, קיים צוות השומר על חפצים כגון טלפונים, תיקים ומפתחות, וכן מסכי לד עם סרטונים נחמדים המנעימים את ההמתנה הקצרה במידה וקיימת.

Call Now Button דילוג לתוכן