058-4355599

שלח – ווצ-אפ בכל שעה

השכרת שירותים לאירוע

השכרת שירותים לאירוע – עומדים לפני תכנון אירוע בשטח הפתוח? כל כך הרבה עול מונח עליכם… אבל כמה כיף, יש סעיף אחד, קטן אך משמעותי, בו העול כבר לא עליכם. ניחשתם מה? נגלה לכם: השכרת שירותים לאירועים – עלינו, ועם עוד בונוסים נלווים ומפנקים, שלא יפסיקו לשמח אתכם.

אז מה עליכם לדעת, לפני הכול, כאשר אתם מחפשים ביעילות אחר השכרת שירותים לאירועים?

ישנם כמה נקודות מרכזיות, אותן סיכמנו במאמר שלפניכם, ועוד יותר מכך – באופן מעשי בחדרי השירותים שלנו, שמיועדים לאירועים בשטח הפתוח.

אילו שירותים אתם רוצים לאירוע שלכם?

ישנם סוגים רבים, של השכרת שירותים לאירועים. אבל רק חלק מהם, באמת מתאימים לאירוע… ומדוע?  קחו לדוגמא שירותים כימיים, אשר היו נפוצים בעיקר בעבר, טרם עידן הטכנולוגיה החדשנית. שירותים אילו, אינם מתאימים כלל וכלל לאירוע! לא מבחינת המראה, לא מבחינת הריחות שברקע, ולא מבחינת העיצוב, הסטייל והאביזרים הנלווים.

אז איך בכל אופן משיגים שירותים, שמתאימים את עצמם לסטייל של האירוע המתרחש? אל דאגה. בדיוק לשם כך אנחנו כאן, עם קרונות שירותים מפוארים, המבוצעים בטכנולוגיה חדשנית, עם מערכת שטיפת וואקום אוטומטית, שמותירה את חדרוני השירותים, תמיד נקיים, רעננים ומזמינים.

השכרת שירותים לאירוע באותו הקונספט

אתם משקיעים הרבה, לא רק בתכנון ועיצוב האירוע, אלא גם בבחירת הקונספט שלו: חמים וכפרי, או קריר ואלגנטי? משפחתי וקטן, או גדול ומכבד? אתם בוחרים. אבל אנחנו בוחרים גם, לתת לכם השכרת שירותים לאירוע, במגוון קונספטים מעוצבים, שיתאימו לכם בול לקונספט שבחרתם!

אצלנו תוכלו למצוא, מגוון רחב של השכרת שירותים לאירועים, במגוון סגנונות ייחודים ומשכרים, ואביזרים נלווים, שלא רק ישלימו את עיצוב וקונספט האירוע, אלא ישדרגו אותו ממש!

פינות דשא, תאורה נלווית, קירות חיצוניים מפוארים, ועיצוב סניטרי מפנק, הם רק חלק מהאלמנטים, שיהפכו לכם את האירוע ל’וואו’, בעזרת השירותים הניידים המפוארים שלנו.

מזג האוויר בהשכרת שירותים לאירוע

כשאתם עורכים אירוע בשטח הפתוח, פרמטר מרכזי מאד שעליכם לקחת בחשבון, ואף להתכונן לקראתו – הוא מזג האוויר הצפוי. בשונה מאירוע המתרחש בשטח הסגור, אירוע בשטח הפתוח, ממוגנט בעוצמה למזג האוויר השורר, ועל כן, יש להיערך אליו בהתאם וכיאות.

לא תאמינו, אבל גם על זה חשבנו! ולכן, אנחנו מעמידים לרשותכם, מערכת חדרוני שירותים מפוארת, עם מיזוג אוויר המוטמע בחדרונים, וניתן לוויסות בהתאם למזג האוויר.

בחוץ קר? חדרוני השירותים נהנים מחימום מתקתק, שמאפשר לשרוד את הקור המקפיא. ואולי דווקא חם או יבש בחוץ? גם למי או בעיקר למי, ששוהה בחדרי השירותים, מגיע להנות ממיזוג קריר ונעים,  אשר מתמודד בכבוד מול החום הכבד, ומותיר את האורחים ממוזגים תמיד, בכל מקום ובכל מצב.

ומה עם האווירה?

דיברנו על מזג האוויר המותאם אישית, שישרור בהשכרת שירותים לאירועים. אבל מה עם האווירה, שהיא לא פחות חשובה, אלא אף יותר? צוות האסטרטגיה שלנו חשב על הכול, וכדי ליצור אווירה נעימה, מלוכדת וחמימה, אנחנו מעמידים לרשותכם, מוזיקת רקע רכה ונעימה, שתושמע בחדרי השירותים לאורך כל האירוע המתבצע בשטח הפתוח.

כדי שהמוזיקה אכן תשיג את מטרתה, תוכלו לבחור את המוזיקה באופן אישי, או על פי סגנון מבוקש. וכן! ישנה גם אפשרות, להמיר את מוזיקת הרקע, בהשמעת חדשות רלוונטיות, שתשאיר את האורחים, הכי מעודכנים, בכל מקום שהוא באירוע.

מלווים אתכם לכל אורך האירוע

כדי להבטיח מקסימום הנאה, מהשימוש בהשכרת שירותים לאירוע, למרות המערכת האוטומטית שמבטיחה ניקיון מלא, אנו גם מעמידים לרשותכם, איש צוות, אשר ילווה אתכם לכל אורך האירוע, עד לסיומו.

איש הצוות ילווה אתכם באופן צמוד, יטפל בכל תקלה שחלילה תתעורר, וכמובן יוודא את נוחות השימוש ושביעות הרצון של האורחים באירוע שלכם.

בנוסף, עוד טרם האירוע עצמו, יגיע איש צוות מטעמנו, על מנת לבחון את המקום בו עומד להתרחש האירוע בשטח הפתוח, כדי להתאים עבורו את קרונות השירותים, ולהכין את המיקום לשם כך. וכמובן, שהובלת קרונות השירותים, היא עלינו, כמו גם הרכבתם בשטח הפתוח.

ומה שנשאר לכם כמארגני האירוע, זה רק להנות מחוויית שימוש של השכרת שירותים לאירועים, ולאפשר לאורחים שלכם, פינוק, עיצוב, סטייל ואווירה מנצחת, שתותיר בהם הרבה יותר מטעם טוב, גם הרבה זמן, לאחר סיום האירוע.


השכרת שירותים לאירוע

השכרת שירותים לאירוע


צלצלו או שלחו הודעת ווטסאפ:   0584-355599

לשם קבלת פרטים אודות הקרון והשירות המתאים לאירוע שלכם ניתן גם לשלוח בקשת תיאום שיחה בקישור הבא:  “פגישה טלפונית” .

(ראו בקישור לטופס הפניה- נא לחצו כאן להעברה לטופס)

הקפידו למלא הפרטים בדיוק כדי שיצרו עמכם קשר במועד המבוקש.

 

השכרת שירותים לאירוע

Call Now Button דילוג לתוכן