058-4355599

שירותים ניידים לאירוע

מתכננים אירוע  ברור לכם שתצטרכו שירותים ניידים לאירוע? כמה נחמד. אבל כמו כל דבר בחיים, גם לאירוע צריך להתכונן היטב, כדי שהוא יתבצע על הצד הטוב ביותר, להנאת המשתמשים והמארגנים כאחד. אז איך עושים את זה?

כדי להבטיח הנאה מושלמת לשוהים באירוע, יש לקחת בחשבון, את כלל הפרטים המשפיעים על איכות וסגנון האירוע. אחד הדברים שמכריעים על חווית האירוע, הוא כמובן השירותים ניידים לאירוע, שמהווים את ההבדל בין ‘בדיעבד’, לבין מקסימום חוויה איכותית, שמשאירה הרבה יותר מטעם טוב.

איכות של שירותים ניידים לאירוע

השקת אירוע, דורשת השקעה כוללנית, שיכולה לטפס לעלויות מוגזמות, ולהותיר את המתכננים עם לילות מוקדמים, מלאי עשייה מוגברת. וכשמשקיעים כל כך הרבה, יש לשים לב לכל הפרטים הקטנים, שהם  אילו שיוצרים בסופו של דבר את האירוע הגדול. אירוע מושקע, מכיל לא רק קייטרינג משובח ומיתוג אלגנטי, אלא גם שירותים ניידים לאירוע, מעוצבים בסטייל, מחומרי איכות, ועם תחושה מפנקת שמאפשרת לאורחי האירוע להרגיש בבית.

שירותים ניידים לאירוע ברמה אחת מעל

השירותים ניידים לאירוע שחברתנו מציעה, הם בליגת סטייל איכותית, החל מרמת המאקרו, ועד לפרטים הקטנים ביותר. השירותים הניידים, מכילים כלים סניטרים מפנקים, כאלה המזכירים מלונות מפוארים ומהווים יוקרה איכותית בפני עצמה. הכלים הסניטרים מעוצבים בז’אנר יוקרתי, ועשויים מחומרי איכות מותירי חותם. ובכך, הם מאפשרים למשתתפי האירוע, חווית איכות מתמשכת לכל אורך האירוע.

שירותים ניידים לאירוע באווירה מפנקת

ההבדל בין מקום שכיף להיות בו, לבין מקום שלא מאד נחמד לשהות בו, נובע, לאו דווקא רמת היוקרה או  הסטייל, אלא בעיקר מהאווירה שמורגשת באטמוספרת החדר, והיא זו שקובעת בסופו של דבר, את רמת ההנאה של השוהים באירוע. כדי לאפשר לאורחים המשתתפים באירוע, אווירה מפנקת ואיכותית, השירותים ניידים לאירוע, כוללים בתוכם מערך, שנועד במיוחד כדי ליצור אווירת קסם לאורחים: מערכת בישום יוקרתית, דואגת לאפשר כל העת, ניחוח ארומטי ממכר בחדרי השירותים, כאשר בד בבד נשמעות מנגינות רקע קסומות, המותאמות באופן אישי, ואף יכולות להיות מומרות להשמעת חדשות אקטואלית, שתתן לאורחים להרגיש, הכי בעניינים שיש.

שירותים ניידים בהתאמה מושלמת לבעלי נכות

אמרגני אירועים רבים, לוקחים בחשבון את כלל המשתתפים באירוע, ודואגים, כי גם אלו אשר נושאים בנכות זמנית או קבועה, יוכלו להשתתף באירוע המתרחש ואף להנות ממנו. אך גם מי שלא שם את ליבו לכך, מחויב בהצבת שירותים ניידים לנכים באירוע, על פי החוק היבש. 

מסיבה זו, כל אירוע המתרחש בשטח הפתוח, דורש עימו גם הזמנה מיוחדת של שירותים ניידים לנכים. וחברתנו גאה להציג את הבשורה המנגישה, של שירותים ניידים לאירוע, בסטייל ובאיכות בלתי מתפשרים, אשר מתאימים את עצמם גם לנכים, על ידי מעלון תקני העומד בתווי תקן בטיחותיים, גישה נוחה ומהירה, ושירותים רחב המאפשר כניסה של כסאות גלגלים.

ליווי מלא מתחילת האירוע ועד סופו

כדי לאפשר שירותים ניידים לאירוע, עם מקסימום איכות ומינימום תקלות, תהליך הליווי לשירותים ניידים לאירוע, מתחיל עוד הרבה לפני קיום האירוע, כאשר איש צוות מטעם חברתנו, מגיע למקום בו אמור להתרחש האירוע, ובודק את השטח ישירות, על מנת להתאים עבורו שירותים ניידים, בעיצוב ובקונספט המתאימים למיקום האירוע. 

וכאן הליווי רק מתחיל… כדי לאפשר מקסימום שימוש מועיל, ללא תקלות העלולות להתעורר למרות כל האחזקה השוטפת ותקני האיכות, איש צוות מסור, יהיה אתכם בשטח האירוע, וידאג לטפל בכל מה שקשור באחזקת השירותים ניידים לאירוע, הן מבחינת ניקיון ותחזוקה, הן מבחינת ווידוא של שביעות רצון האורחים, והן מבחינת איתור ומניעת תקלות. ובכך, אנו מבטיחים, כי ההנאה מן השירותים הניידים תהיה מושלמת וללא בעיות מפתיעות.

ואי אפשר להתעלם מהעיצוב!

כדי לאפשר למארגני האירוע, מבנים אשר לא רק שלא יקלקלו את קונספט האירוע, אלא אף יתרמו לו, השירותים הניידים של חברתנו, מעוצבים על ידי גדולי המעצבים, בעיצובים מגוונים בהתאם לקונספטים השונים: חלק ונקי, כפרי וחמים, אלגנטי ומכובד, עממי ומזמין, ועוד. 

מגוון העיצובים היוקרתיים, מאפשר לכם להתאים את השירותים הניידים לאופי האירוע, ובכך לקבל עיצוב פונקציונאלי מושלם, המאפשר שמירה על קונספט האירוע ותדמית ייחודית ובלעדית, שמתבטאת גם בפרטים הקטנים אך המשפיעים, כמו שירותים ניידים נוחים, מזמינים, ומעוצבים בהתאם לעיצוב הכללי השולט.

נגן וידאו אודות שירותים ניידים לאירוע כמו במלון

שירותים ניידים לשטח

יכול לעניין אתכם גם: 

שירותים לאירועים – מידה נוסף

 מאמר שירותים ניידים לחתונה 

סרטון שירותים ניידים לחתונות 

Call Now Button דילוג לתוכן