058-4355599

שירותים ניידים ממוזגים

מכירים את זה שמוטלת עליכם מטלה מורכבת ואתם מפחדים ליפול דווקא בפרטים הקטנים אך המשמעותיים? המאמר שלפניכם מגיע לפתור בדיוק תופעה זו, כיוון שהוא מתייחס לארגון אירועים בשטח הפתוח, שירותים ניידים ממוזגים, ומה שביניהם.

מי צריך שירותים ניידים ממוזגים?

כל אירוע המתרחש בשטח הפתוח, גורר עמו לוגיסטיקה שלמה ועמוסת פרטים שאינה נדרשת כאשר האירוע מתרחש בשטח הסגור. אחד הנקודות החשובות שעלולות להתפספס, למרות היותן חשובות עד קריטיות, הוא נושא מזג האוויר.

ברור לכולם שכאשר אירוע מתרחש בשטח הסגור, עדיין יש צורך לדאוג לכל סאגת מזג האוויר שבתוך החלל הסגור – כקונטרה למזג האוויר השורר בחוץ. אך משום מה, נקודה זו מתפספסת לפעמים דווקא באירוע המתרחש בשטח הפתוח, אשר דורש התייחסות יתר לכל נושא מיזוג האוויר שמשפיע ישירות על החוגגים – וללא פילטרים של חלל סגור ומגן.

מתי צריך שירותים ניידים ממוזגים?

מזג האוויר הישראלי מתאפיין בקיצוניות יתר. כשחם בחוץ, אז חם. רותח. לוהט. סובלים מהזעה או לחילופין מיובש, ואם מדובר בשעות היום, אז הסבל יכול להיגרם מהשמש הקופחת פשוטו כמשמעו. מצד שני, כאשר קר, המעלות צונחות מטה ואפילו שלג יכול לרדת בכמה אזורים בארץ. בשונה מארצות אחרות בהן שורר החום אך הן לא יודעות קור מהו, או לחילופין, ארצות אירופה הקרות שאינן מכירות טעם חום, ארץ ישראל טומנת בתוכה את כל טוב מזג האוויר, ארבע עונות קיצוניות בהחלט אשר דורשות התמגנות מוקדמת והתגוננות מפני מזג האוויר הקיצוני אשר דורש התאמה פנימית של מיזוג או חימום.

על איזה צורך עונים שירותים ניידים ממוזגים?

שירותים ניידים ממוזגים, כמו אלו שחברתנו מציעה, מאפשרים לבצע אירוע בשטח הפתוח ללא חשש להתמודדות לא צפויה מול מזג אוויר קיצוני. ומדוע? כיוון שהשירותים הניידים כוללים מערכת מיזוג חכמה, אשר ניתנת לוויסות אישי ולהתאמה מלאה למזג האוויר. מה שאומר, שבעת שבחוץ יהיה חם ומזיע, חדרי השירותים הניידים יהיו ממוזגים וקרירים. כאשר לעומת זאת, כאשר בחוץ ירד גשם וקרה תשרור, חדרי השירותים הניידים יהיו חמימים ונעימים. מערך המיזוג מבטיח, כי בסופו של דבר, השהיה בשירותים ניידים ממוזגים תהיה נוחה ונעימה לאורחים ולקהל המשתתף באירוע לכל אורכו ובכל מזג אוויר.

השכרת שירותים ניידים

https://www.youtube.com/watch?v=WiuJcEaeZOw

שירותים ניידים ממוזגים

מה עוד מכילים בתוכם שירותים ניידים ממזוגים?

בנוסף למערכת המיזוג החכמה המוטמעת בחדרי השירותים מטעמנו, שירותים ניידים ממוזגים כוללים עמם גם אלמנטים משלימים נוספים, שמשדרגים אותם לחלוטין. לא רק שהשירותים ניידים ממוזגים, אלא שהם גם כוללים בתוכם מערכת בישום אוטומטית אשר מבטיחה ריח מבושם וענוג לכל אורך השהיה בחדרי השירותים, ולא משנה כמה אנשים שוהים בחדרים השונים. אבל לא רק הריח מוסיף בשירותים ניידים ממוזגים, אלא הרבה יותר מזה.. חדרי השירותים הניידים הממוזגים, כוללים בתוכם מערכת וואקום חדשנית לניקוי אוטומטי של האסלות לאחר כל שטיפה. המערכת מבטיחה ניקיון יסודי ומקסימלי, אבל אנו איננו מסתפקים בזאת. ליתר ביטחון וכד להבטיח את יעילות המערכת, איש צוות מטעמנו יעמוד לרשותכם לכל אורך האירוע ויוודא את תקינות המערכת ורמת הניקיון על מנת לאפשר מקסימום ניקיון ומינימום תקלות.

רמת הנגישות בשירותים הניידים

למי מגיע להנות משירותים ניידים ממוזגים ונעימים? לכל האורחים כמובן. וכשמדברים על כל האורחים, יש לקחת בחשבון כמובן, גם את אלו אשר סובלים מנכות זמנית או קבועה, ולכן הם נדרשים לשירותים נגישים המותאמים במיוחד עבורם.

כדי לאפשר לבעלי נכות שימוש יעיל ומהיר בחדרי השירותים, יותאמו עבורם חדרי שירותים נגישים אשר כוללים בתוכם מגוון עזרים המסייעים לבעלי נכות. החל ממוטות להחזקה ולניוד ועד למעלון תקני אשר יאפשר להם להגיע אל חדר השירותים בקלות, במהירות ובאופן עצמאי ללא צורך בסיוע. כך, תוכלו להבטיח כי גם בעלי הנכות יכולים להנות באופן מושלם מן האירוע, ללא חששות או אי התאמות שימנעו מהם את תחושת השייכות והאושר חלילה.

לסיכום

שירותים ניידים ממוזגים, מבטיחים כי כלל האורחים ייהנו מהשימוש בחדרי השירותים, לכל אורך האירוע, ובלי להיות מושפעים ממזג האוויר הקיצוני השורר בחוץ. בנוסף, השירותים הניידים כוללים גם אלמנטים משלימים של ניקיון ובישום וכן הם מתאימים את עצמם לכלל האורחים כולם, כולל אלו הסובלים מנכות ונהנים משירותים המותאמים לנכים אשר מאפשרים להם גישה מהירה, זמינה ונגישה באופן עצמאי וללא תלות וסיוע.


לפרטים נוספים

Call Now Button דילוג לתוכן