058-4355599

שירותים ניידים לחתונה

עומדים בפני חתונה? מזל טוב! רוצים להעניק לאורחים נוחות מקסימלית, בשילוב עם איכות ויוקרה מנצחת? להראות להם שדאגתם עבורם עד לפרטים הקטנים ביותר? גם אתם תוכו לעשות זאת, בעזרת שירותים ניידים לחתונה, אשר מעוצבים ברמת על, עם אביזרי עזר בסטייל גבוה, ומאפשרים מקסימום נוחיות מפנקת, לכל משתתפי האירוע.

שירותים לחתונה נגישים

שירותים לחתונה מעוצבים

ניידות מירבית

מוזיקת רקע

מזגן פנימי

שירות ונקיון

מתי נדרשים שירותים ניידים לחתונה?

חתונה הנערכת בשטח סגור, בדרך כלל כוללת בתוכה גם שירותים למשתתפי האירוע. אך מה קורה כאשר מספר המשתתפים גדול יחסית, ואתם רוצים לאפשר להם מקסימום הנאה, בלי בזבוז זמן על תורות והמתנה? או אפילו כאשר חדרי השירות שמציע האולם אינם מאובזרים או מעוצבים דיים, ועלולים לפגוע במיתוג וביוקרת החתונה? בדיוק לשם כך, נועדו השירותים ניידים לחתונה, שיאפשרו לכם עיצוב מושלם בהתאמה לקונספט החתונה, כמו גם הפחתת זמני ההמתנה, והשלטת אווירה מפנקת בכל רחבי האולם.

 

שירותים ניידים לחתונה בשטח הפתוח

עורכים חתונה בשטח הפתוח? גם אתם בוודאי מכירים את הלוגיסטיקה הנדרשת לשם כך. למרות, שכל הטרחה שווה, בשביל תחושת הרומנטיות המתאפשרת רק תחת כיפת השמיים באוויר הצח. איך תאפשרו את נוחיות האורחים ותעניקו להם הרגשה מפנקת וביתית? בעזרת שירותים ניידים לחתונה, אשר יוצבו בפינות האירוע, במקומות הקלים לנגישות, ובצורה מעוצבת ונאה שתשפיע אף על יופי ואקסקלוסיביות החתונה.

 

שירותים ניידים לחתונה, גם לבעלי מוגבלויות

אנשים נהנים בחתונה, ומגיע להם, להנות הכי שאפשר. אך מה עם אותם בעלי מוגבלויות, נכויות או כסאות גלגלים והליכונים, אשר נמנעים מהנאה מושלמת, עקב חוסר נגישות המעיבה על הנאתם מן האירוע? בדיוק בשביל שכולם – כולם ייהנו בצורה מושלמת מן האירוע, מגיעים השירותים ניידים לחתונה, עם אפשרויות הנגשה מגוונות, כמו: מעלון בטיחותי ויעיל, העומד בתקני בטיחות מחמירים, חדר רחב המאפשר כניסה של כיסאות גלגלים, מעקות להחזקה לטובת נוחיות בעלי המוגבלויות ואפילו מעקה חיצוני יציב המאפשר עלייה עם הליכונים. 

 

שירותים ניידים לחתונה עם אווירה מקסימלית

אז איך עוד אפשר לשדרג את חדרי השירות? מומחי החברה שלנו חשבו על הכול, והנפיקו את הנוסחה להשראת אווירה נעימה בחתונה, על ידי מוזיקה מותאמת אישית שתופעל בחדרי השירות. ניתן לבחור את המוזיקה, ולהתאימה באופן ישיר למוזיקה השולטת בחתונה, כאשר לחילופין, ניתן גם לבחור במוזיקה שקטה ומרגיעה, אשר תעניק לאורחים, כמה רגעים של מנוחה והתאווררות, עם מוזיקת רקע מנצחת. ניתן לבחור מבין סוגים רבים של מוזיקה, החל ממוזיקה טרנדית, ג’ז, פופ, רוק ועוד, המשך במוזיקה מפורסמת הלקוחה מתוך סרטים או תרבויות בינלאומיות, ועד למוזיקה התואמת ישירות לחתונה, בעלת אופי דתי או חסידי. וכן, כדי שההנאה תהיה מושלמת, ניתן גם להפוך את השמעת המוזיקה, להשמעת חדשות ומבזקים ברקע, על מנת שהאורחים ירגישו הכי בבית שאפשר.



 

תחזוקה מקסימלית לשירותים ניידים לחתונה

כשמדובר בשירותים ניידים לחתונה, הרי שאנו רוצים לעשות את המקסימום כדי למנוע תקלות בלתי צפויות. בדיוק לשם כך, מעמידה חברתנו, איש תחזוקה צמוד, אשר נמצא במקום לכל אורך החתונה, עד שכבה האור האחרון, ואחראי כל העת על התחזוקה השוטפת של חדרי השירות. ולא רק בעת האירוע! עוד טרם מתקיים האירוע, לאחר ההזמנה של שירותים ניידים לחתונה, יגיע איש הצוות המומחה שלנו ישירות לשטח, כדי לבדוק היכן למקם את חדרי השירות, מבחינת נוחיות כמו גם מבחינה עיצובית ומבחינת נראות האירוע. וכן! לכל אורך הדרך, אנשי הצוות שלנו קשובים עבורכם ונמצאים בשבילכם, כדי לוודא, שהאירוע מתקיים על הצד הטוב ביותר שניתן.



עיצוב חדרי השירות, בהתאמה לקונספט האירוע

כדי שגם חדרי השירות יהיו לא רק כאמצעי נצרך, אלא כתוספת יופי לחתונה, עבור עיצוב חדרי השירות, השתמשנו בשירותיהם של מעצבי על, אשר העניקו לחדר השירות טעם ושיק ייחודיים, ונעימים למראה. חדרי השירות שלנו אינם מגיעים בפני עצמם ,אלא עם תוספת יופי משמעותית: תאורה עוצמתית וחיונית, אביזרים סניטרים מדהימים, צמחייה מלאכותית חיצונית שמוספיה יופי רענן, ושילובי שיש ועץ שמוספים לקו העיצובי היוקרתי. 

בנוסף, חדרי השירות מגיעים עם ברזי נוי, ומערכת ייבוש המופעלת ללא מגע יד אדם, אל מנת לשמור על סטריליות מקסימלית ונוחות שימוש מנצחת של כלל האורחים.

אז אם גם אתם עומדים לפני חתונה, זה הרגע הנכון, ליצור איתנו קשר, ולקבל שדרוג משמעותי לאירוע, שיעניק נעימות מתמשכת ובלתי נשכחת, לכם וגם לאורחים.

חייגו עכשיו - שירותים ניידים לחתונה

נגן וידאו אודות שירותים ניידים לחתונה תמונה מהאירוע אמיתי

פורשור-שרותים ניידים לחתונות

פורשור-שרותים ניידים לחתונות

יכול לעניין אתכם גם: 

שירותים לאירועים – מידה נוסף

שירותים ניידים – מאמר 

סרטון שירותים ניידים לחתונות 

 

Call Now Button דילוג לתוכן