058-4355599

שירותים ניידים מחירים

שירותים ניידים מחירים

 

גם אתם עומדים לפני אירוע מרובה משתתפים בשטח הפתוח, ואתם רוצים להבטיח את ההנאה המושלמת של האורחים מכל שלבי האירוע? צודקים. עם קצת בירור על שירותים ניידים מחירים, גם אתם תוכלו לדעת כיצד לדאוג לנוחיות האורחים ולאפשר להם להנות מכל רגע באירוע ולהישאר עם טעם טוב לאורך זמן.

קצת על שירותים ניידים מחירים

עולם השירותים הניידים עבר גם הוא מהפכה טכנולוגית, ואם בעבר השירותים הכימיים היו השולטים בשוק, כיום – אף אירוע שמכבד את עצמו לא ישכור את אותם השירותים הכימיים, אלא רק שירותים שאפשריים לשהייה ממושכת ונעימה וכאלה שניתן להיכנס אליהם מבלי להתלבט או לחשוב פעמיים. למעשה שירותים ניידים מחירים נעים בטווח רחב למדי, ואם גם אתם רוצים לקבל תמחור סופי, ההמלצה היא לבקש הצעת מחיר שתתאים ספציפית לאירוע שלכם.

שהאורחים ירגישו בנוח

כאשר אתם שוקלים ביניכם לבין עצמכם על שירותים ניידים מחירים, המטרה הראשונית שלכם, היא שהאורחים ירגישו בנוח במשך כל האירוע שלכם בשטח הפתוח. שירותים ניידים בטכנולוגיית וואקום מתקדמת יאפשרו גם לכם ליצור עבור האורחים שלכם מצע נעים לשהייה ושימוש, במקביל לטכנולוגית הוואקום החדשה שמבוססת על אותה הטכנולוגיה שמאפיינת את חדרי השירותים במטוס.

שירותים ניידים מחירים ועיצוב

כל אירוע בשטח הפתוח כולל עימו לוגיסטיקה אדירה ובלתי נגמרת, וככל הנראה – גם אתם מאלה ששמים דגש על העיצוב, הנראות והקונספט הכללי. הידעתם, כי חדרי השירותים הניידים יכולים לא רק להוות כלי פונקציונאלי, אלא גם כלי עיצובי לכל דבר? בטווח הרחב של שירותים ניידים מחירים תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים מפוארים בהתאם לקונספטים השונים, כך שעם בחירה מושכלת, השירותים הניידים שתבחרו ישמשו אתכם לא רק לשימוש האורחים אלא לשדרוג עיצובי קסום ואיכותי.

להוריד מכם את עול האירוח??? זה אפשרי!

בתור מארגני האירוע, מוטל עליכם עול כבד ומתמשך. וכשמגיע האירוע, אתם רק רוצים להנות ממעשה ידיכם ולהיות חופשיים לנצל כל רגע מן האירוע הנחגג. איך תוכלו להוריד מכם את העול הלוגיסטי של ניקיון, תחזוקה וטיפול בתקלות? כדי להבטיח לכם אירוע מושלם, השירותים הניידים מגיעים עם מערכת ניקיון אוטומטית אשר מאפשרת ניקוי לאחר כל שטיפה והורדת מים, אבל כדי שהחגיגה תהיה מושלמת, החברה מעמידה לרשותכם גם איש צוות שאחראי על תחזוקה שוטפת של חדרי השירותים הניידים כמו גם טיפול בכל תקלה שלא תבוא, וכך, העול כבר אינו מוטל עליכם, אלא הוא נמצא בידיים מקצועיות שמבטיחות הנאה מושלמת שלכם ושל האורחים כאחד.

על פי מה נקבע שירותים ניידים מחירים?

את מחיר השירותים ניידים, מרכיבים פרמטרים רבים. הפרמטר הראשון – הוא מספר השירותים הניידים להם אתם נזקקים לאירוע. ככל שמספר המשתתפים באירוע רב יותר, כך גם באופן יחסי תידרשו למספר גבוה יותר של חדרי שירותים ניידים.

הפרמטר השני שמרכיב את שירותים ניידים מחירים, הוא הפרמטר של אורך האירוע. מחיר השירותים הניידים יהיה בדרך כלל בהלימה יחסית לאורך האירוע, מה שאומר שאירוע קצר בן כמה שעות, יהיה במחיר נמוך יחסית מאירוע מתמשך על פני יום שלם.

הפרמטר השלישי שמרכיב את שירותים ניידים מחירים, הוא פרמטר המיקום. אם האירוע שלכם מתקיים במיקום קשה להגעה או להנגשה, מן הסתם תידרש תוספת תשלום כדי לאפשר את ההגעה לפינה הנידחת או זו ששוכנת לאחר דרך בלתי סלולה.

לסיכום

כעת גם אתם יודעים מהם המרכיבים העיקריים של שירותים ניידים לאירוע בשטח הפתוח. מוזמנים להנות מהצעת מחיר מותאמת אישית שתשדרג לכם את האירוע!

 

Call Now Button דילוג לתוכן