058-4355599

השכרת שירותים לחתונה

מתכננים חתונה? מזל טוב! חשבתם על שדרוג ייחודי של ביצוע החתונה המפוארת בשטח הפתוח? אין ספק שעשיתם בשכל. אין כמו הבריזה והאוויר בשטח הפתוח, כדי ליצור אווירה מושלמת ומרגשת, שמתאימה לחתונה משפחתית. אז איך מתכננים לוגיסטית, את כל מערך החתונה בשטח הפתוח? איך דואגים לנוחות האורחים והמשתתפים בחתונה? תנו לנו לעזור לכם, לחתונה מיוחדת, ייחודית ומאורגנת הייטב.

 

אחד הסעיפים החשובים, אשר יש לשים אליהם לב, בעת ארגון חתונות בשטח הפתוח, הוא סעיף השירותים הניידים. בשונה מחתונה הנחגגת בתוך מבנה, וכוללת גם שירותים קבועים, חתונה בשטח הפתוח, אמורה גם לקחת בחשבון, השכרת שירותים לחתונה, באופן אישי ומתוכנן מראש.

איך מתארגנים כיאות עם שירותים ניידים? חשוב להכיר את השוק הייטב, לפני שבוחרים אקראית בשירותים ניידים, כיוון שלמרות היותם סך הכול שירותים, יש להם השפעה מרובה על נוחות האורחים, והרמה שממנה הם ייהנו מכל האירוע או החתונה.

סוג השירותים הניידים

כשמדברים על השכרת שירותים לחתונות, חשוב להבין, כי יש לבחור בשירותים ניידים מסוג ספציפי במיוחד, על מנת שאילו יהיו תואמים לאירוע החתונתי, ואף ישדרגו אותו. שירותים כימיים למשל, ממש לא מתאימים לקונספט של חתונה בשטח הפתוח, הן בגלל המראה, הן בגלל האיכות, והן בגלל הנוחות. למעשה, אם אתם רוצים שהאורחים שלכם באמת ייהנו, ולכל אורך האירוע, מומלץ שתדאגו להם להשכרת שירותים לחתונה, בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, כמו זו הקיימת במטוס, ומורכבת משירותים ניידים בליגה גבוהה ועם מערכת וואקום אוטומטית לשמירה על הניקיון.

ומה עם מזג אוויר?

חתונה בשטח הפתוח, גוררת עימה יתרונות ובונוסים רבים, אך לצד זאת, יש גם פינות רבות שחייבים לסגור אותם, עוד טרם האירוע. מזג האוויר לדוגמא, מהווה השפעה מינורית בעליל בעת שמדובר באירוע או חתונה שמתקיימים בשטח הסגור. אך כאשר מדובר על חתונה בשטח הפתוח, מזג האוויר משפיע ישירות על כל מהלך האירוע עצמו.

ואיך כל זה קשור להשכרת שירותים לחתונה? פשוט מאד. כדי לדאוג למקסימום נוחות האורחים והחוגגים, השירותים הניידים, מגיעים עם מערכת וויסות אוויר מותאמת, אשר מאפשרת התאמה פנימית, כקונטרה למזג האוויר השור בחוץ. חם בחוץ? לוהט עד אימה? אל דאגה! בתוך חדרוני השירותים, ייהנו האורחים, ממיזוג מקרר ונעים. ואם קר בחוץ, או אפילו סופה וגשם? בתוך חדרי השירותים, נעים וחמים, בעזרת מערכת מיזוג אוויר ייעודית ואיכותית.

ליווי צמוד בהשכרת שירותים לחתונות

אף אחד לא רוצה להיתקע חלילה, באמצע אירוע או חתונה, עם תקלה שהתעוררה, מבלי שיש לו את האמצעים והיכולת לפתור אותה. מסיבה זו, השכרת שירותים לחתונות, חייבת להיות מלווה, במעטפת שירותית מקיפה, המבטיחה סיוע וליווי עד שאחרוני האורות נכבים. 

כדי להבטיח אפס תקלות ומאתיים אחוז שביעות רצון, חדרוני השירותים, מתופעלים במערכת וואקום אוטומטית, אשר שומרת על ניקיון, רעננות ובישום, לאורך כל האירוע. אך אנו, כחברה עם מוניטין השמה דגש על שביעות רצון הלקוחות, איננו מסתפקים בטכנולוגיה המתקדמת. ולכן, אנו מעניקים לכם בנוסף, איש צוות צמוד, שישמש אתכם לאורך כל האירוע,

 ויבטיח את נוחות השימוש ושביעות רצון האורחים כולם.

איך מתאימים השכרת שירותים לחתונה להשכרה בשטח הפתוח?

חשוב להבין, שהתאמת קרונות השירותים, אינה יכולה להתבצע באקראי. אמנם, כל קרונות השירותים להשכרה, שאנו מעמידים לרשותכם, הינם מפוארים, בעיצוב יוקרתי, ומחומרי איכות של רצפה דמוית פרקט, חרסינות ואביזרים סניטריים מפנקים. אך כדי שהאירוע יהיה מושלם, בהתאמה מדויקת לקונספט המרכזי, תוכלו למצוא אצלנו מגוון סגנונות של שירותים מעוצבים, במבחר עדכני וחדשני.

בנוסף, כדי ליצור התאמה של השכרת שירותים לחתונה, איש צוות מטעמנו, יגיע לשטח עוד טרם החתונה, כדי לבדוק את תנאי השטח, ולהתאים למקום את חדרי השירותים שהכי יתאימו לו, מכל הבחינות.

השכרת שירותים לחתונות – עם אווירה מנצחת

לא רק על טיב, יופי, ניקיון ואיכות ההשכרת שירותים לחתונה, אנו שמים דגש, אלא לא פחות מכך, על האווירה. לשם כך, אנו דואגים לפסטורליה במיטבה, על ידי מוזיקת רקע רכה ונעימה, שמנעימה על השוהים בחדרי השירותים. ומה אם אילו שממתינים? אל דאגה, גם עליהם חשבנו:) ואף דאגנו להם, למסכים עם סרטונים קצרים, שיעבירו להם את הזמן במהירות, בהנאה ובכיף.

נגן וידאו אודות השכרת שירותים לחתונה
השכרת שירותים לחתונה
השכרת שירותים לחתונה
Call Now Button דילוג לתוכן