058-4355599

שירותים ניידים להשכרה מחיר

עומדים לפני אירוע? רוצים להיות בטוחים שהאורחים שלכם יהיו הכי מרוצים שיש, ויזכרו את האירוע שלכם כגדוש הנאה ונוחות? כדי לאפשר מקסימום חוויה, פרגנו לאורחים שלכם שירותים ניידים, עם נגיעות יוקרה וטאצ’ עיצובי בלעדי, השם דגש על נוחות ואיכות כאחד

מוזיקת רקע שירותים ניידים להשכרה

מזגן פנימי בשירותים להשכרה

שירות ונקיון של שירותים להשכרה במחירים מעולים

כמה זה עולה שירותים ניידים להשכרה?

כשמדברים על שירותים ניידים להשכרה מחיר, אין תשובה חד משמעית לשאלה, כיוון שישנם כל כך הרבה פרמטרים שמרכיבים את העלות. אך בכל אופן, כדי לשבר את האוזן, נפרוש בפניכם את האלמנטים שמשוקללים בשירותים ניידים להשכרה מחיר.

מקום האירוע – אינו דומה אירוע במרכז, לזה הנערך בפינה שכוחה, בדרום או בצפון, או אשר ממוקם בתום דרכי עפר המקשים על ההגעה. למיקום האירוע ישנו השפעה ניכרת על מחיר ההשכרה של השירותים הניידים, בהתאם לקושי ההגעה ולאורך נסיעת ההובלה.

כמות השירותים ניידים – כאשר קובעים את העלות של שירותים ניידים להשכרה מחיר, לא ניתן להתעלם מהכמות המוזמנת, שבאה כמובן, בתיאום ישיר, מול כמות האורחים שעומדים להשתתף באירוע. 

זמן האירוע – גם למשך זמן האירוע ישנה השפעה מינורית אך קיימת שנוגעת בעלות ההשכרה. אירוע חתונה בלילה, בוודאי יהיה שונה מאירוע שמתחיל אי שם בבוקר ומסתיים בשעות הקטנות של הלילה.

סגנון ואביזרים – ישנם אביזרים נלווים רבים, שיכולים להגיע עם השירותים הניידים ולשדרג אותם: דשא סינטטי, אביזרים סניטרים, גופי תאורה ועוד. לכל אביזר יש משמעות ישירה על שירותים ניידים להשכרה מחיר, ולכן יש לתכנן את התאמת האביזרים מראש.

נגישות – מעוניינים בשירותים ניידים הנגישים לבעלי נכות, ומגיעים עם מעלות תקני ובטיחותי? תוכלו לקבל זאת כמובן, ובכך לאפשר לכלל האורחים הנאה ונוחות.

שירותים לא כימיים – חשוב להבין בהקשר של שירותים ניידים להשכרה מחיר, כי העלות של שירותים כימיים היא זולה מאד, אך השימוש בהם הוא לא נעים וכמעט בלתי אפשרי, ומומלץ לשלם מעט יותר, ולהנות משירותים ניידים ברמה גבוהה ומכבדת.

מה כלול  במחיר של  שירותים ניידים להשכרה?

ישנם אלמנטים מפנקים, שכבר כלולים בתוך השירותים ניידים להשכרה מחיר. מה לדוגמא? ניחוח מרענן והתזה של ריח פרשי השומר על ניקיון ואיכות השהיה. ניקיון וואקום אוטומטי של האסלה, המאפשר שימוש נעים וצח. איש צוות מסור שנמצא לאורך כל האירוע במקום, כדי לפתור כל תקלה המתעוררת, וגם הוא כלול בשירותים ניידים להשכרה מחיר, ועוד יותר מכך, הגעה מוקדמת טרם האירוע, של אנשי צוות מקצועיים, שיאתרו את המיקום המדויק המתאים להצבת השירותים הניידים, באופן המשתלב בצורה ייחודית לקונספט הכללי.

בונוסים נוספים הכלולים בשירותים ניידים להשכרה מחיר

כדי לאפשר לשוהים בחדרי השירותים חוויה מקסימלית, בשירותים ניידים להשכרה מחיר, כלולים גם תוספות מפנקות שאינן מבוטאות בתוספת תשלום. מה לדוגמא? מוזיקת רקע חלומית המושמעת בחלל ונבחרת בהתאם לטעמם של מפיקי האירוע, ויכולה אף להיות מומרת להשמעת חדשות אקטואליות, שמאפשרת לאורחים להרגיש בעניינים. ואילו עוד בונוסים כלולים בשירותים ניידים להשכרה מחיר? על זה לא חשבתם! מערכת מיזוג התואמת קונטרה למזג האוויר, מחממת בימות החורף הקרים וממזגת ומקררת בימות הקיץ הלוהטים. מערכת המיזוג ניתנת לוויסות אישי, ומאפשרת מקסימום נעימות ומיזוג לאורחי האירוע.

עוד קצת על שירות הניקיון המושלם של השירותים הניידים

אחד הדברים המשפיעים ביותר על איכות ונוחות השימוש בשירותים הניידים, הוא כמובן רמת הניקיון, שכמעט מבדילה בין הנאה לסבל. כדי לאפשר איכות ניקיון מקסימלית, חברתנו מציגה מגוון פתרונות שמובילים בסופו של דבר לניקיון מושלם. במה מדובר? מדובר בשילוב האולטימטיבי, בין מערכות טכנולוגיות אוטומטיות, לבין בינת אדם שמתעלה מעליהן. ולכן, השירותים הניידים מכילים בתוכם מערכת ניקיון מתוחכמת, אשר מעניקה ‘וויש’ יסודי, בסיום כל שימוש. אבל אנחנו לא מסתפקים בכך, אלא מעמידים לרשות השוכרים איש ניקיון צמוד, שאחראי על הניקיון בשטח ומשתמש ביצירתיות האנושית, כדי להעניק ניקיון מקסימלי בהתאם לתנאי המקום.

ואיך אפשר בלי לדבר על העיצוב?

העיצוב היוקרתי של השירותים הניידים, מעוצב בהתאם ללקסיקון הטרנד העולמי בתחום, על ידי מעצבים ידועי שם, ששמים דגש על עיצוב מרהיב ומרשים בטעם של עוד. ניתן למצוא בחברתנו שירותים ניידים במגוון עיצובים ייחודים ומרקמים יוצאי דופן, המאפשרים להעניק לכל אירוע בכל קונספט, שירותים ניידים המעוצבים בהתאם לקו הכללי, ובכך לאפשר לאירוע, מקסימום עיצוביות מרשימה ומרהיבה.

שירותים ניידים להשכרה מחיר

Call Now Button דילוג לתוכן