058-4355599

תא שירותים נייד

תא שירותים נייד

 

אם גם אתם עומדים כעת בפני תכנון של אירוע רב משתתפים ואתם רוצים להבטיח לאורחים הנאה מושלמת מכל שלבי האירוע מהחל עד כלה – המאמר הבא מיועד עבורכם, כיוון שהוא יעשה לכם סדר בכל מה שקשור לתא שירותים נייד אשר הוא זה שבסופו של דבר אחראי לרמת ההנאה של האורחים מן האירוע ומכל מה שנלווה אליו.

תא שירותים נייד לאירוע בשטח הפתוח

אם בעבר הטרנד הנפוץ היה של אירועים באולמות פאר או במלונות יוקרה, כיום יותר ויותר ניתן לראות איך האירועים הכי לוהטים מתרחשים דווקא בשטח הפתוח, באוויר הצח ועם קירוי מינימלי שמאפשר חיבור ישיר אל הטבע מבלי קירות סוגרים או תקרה מגבילה. האירועים בשטח הפתוח הם כבר נישה חמה בפני עצמה, אך איך מסתדרים עם כל נישת הנוחיות של האורחים ומאפשרים להם להנות למשך כל אורך האירוע? שאלה טובה, עם תשובה טובה עוד יותר – תא שירותים נייד, אשר מהווה פתרון האולטימטיבי לביצוע מושלם של אירוע בשטח הפתוח.

התאמה עיצובית שאין כמוה!

כשאתם עורכים אירוע בשטח הסגור, אתם דואגים לבצע אותו במקום שעבר עיצוב על ידי גדולי המעצבים בארץ, על מנת לאפשר לאירוע שלכם את הסטייל המבוקש ברמה גבוהה ואטרקטיבית. ובמה שונה מכך אירוע בשטח הפתוח? בדיוק כדי שגם באירוע מסוג זה תוכלו לאפשר סטייל שאין כמוהו, תא השירותים הנייד מגיע במגוון רחב של עיצובים מובילים שמתחרים בקלות עם חדרי השירותים במלונות היוקרה, כך שבסופו של דבר – השירותים הניידים הם עוד גימיק עיצובי מדליק באירוע שלכם, ותוספת מכרעת לעיצוב הכללי ולקונספט הנבחר באירוע.

על מזג האוויר חשבתם?

יש כל כך הרבה דברים לקחת בעת חשבון בעת שעורכים אירוע, קל וחומר שהוא בשטח הפתוח, שם כל המובן מאליו, הופך לכזה שצריך סידור וטיפול אישי. קחו את מזג האוויר לדוגמא – בעוד שבשטח מקורה ניתן להסתפק במיזוג הקיים ויחד עם את גם לסמוך על ההנחה כי מזג אוויר, קיצוני ככל שיהיה – עדיין לא משפיע בצורה משמעותית על שטח סגור, בשטח פתוח, למזג האוויר יש משמעות מכרעת שלא ניתן להתעלם ממנה.

ומילא, דאגתם למיזוג מתאים במיקום האירוע עצמו, אך מה עם תא שירותים נייד שכל אורח עובר בו בממוצע לפחות פעם אחת? כדי לאפשר מזג אוויר מאוזן גם בתא שירותים נייד, חדרי השירותים הניידים מכילים בתוכם מערכת מיזוג אוויר מווסתת אישית שמתאימה את עצמה כקונטרה למזג האוויר שבחוץ, כך שאם בחוץ לוהט – בתא שירותים נייד ממוזג וקריר, ולחילופין – אם בחוץ קר, גשום וסוער – בתא שירותים נייד חמים ונעים, וכך לא משנה מה מזג האוויר שבחוץ, בכל עת נעים לשהות בחדר השירותים הניידים.

גם אתם מאמינים שאין כמו האווירה?

כדי שהאירוע יהיה הרבה יותר ממושלם, חובה לתת דגש רב לאווירה השוררת בכל רחבי האירוע. לשם כך, גם תא השירותים הנייד הופך להיות מגויס לטובת מטרת האווירה, בשורה של צעדים אשר מובילים לאווירה המושלמת שתותיר באורחים טעם טוב לאורך השהייה בתאי השירותים.

איך זה קורה? בעזרת הכלים הבאים:

  1. מוזיקה – כדי להנעים על האורחים, תאי השירותים כוללים בתוכם מוזיקת רקע רכה וענוגה אשר משרה אווירה חלומית. את המוזיקה ניתן להחליף גם בהשמעת חדשות ובכך לאפשר לאורחים להרגיש כל העת בעניינים.
  2. בישום – בישום עדין אך עוצמתי יורגש כל העת בתא שירותים נייד וייצור אווירה קסומה ואגדתית.
  3. סרטוני המתנה – על מנת להנעים את זמן ההמתנה, ייהנו הממתינים מסרטונים קצרים בעת ההמתנה לתא שירותים נייד.

מוזמנים להנות משירותים ניידים שישדרגו לכם את האירוע!

Call Now Button דילוג לתוכן