058-4355599

השכרת שירותים ניידים בצפון

אם אתם כבר גרים בצפון או לפחות מתכננים אירוע בצפון, בוודאי תנצלו את מה שיש רק לצפון ארץ ישראל להציע ותחגגו אירוע בשטח הפתוח, עם אוויר הקסם של הצפון והנוף המדהים של הרים, דשא ופריחה.

אירוע בשטח הפתוח כולל עמו התארגנות לוגיסטית לא פשוטה, שכוללת גם את הנקודה המשמעותית של השכרת שירותים ניידים בצפון. ‘צפוניים’ מתלוננים לא פעם, כי קשה להם להשיג מוצרים ושירותים בצפון “העולם שייך למרכז” הם טוענים. אבל במיוחד בשביל אילו המתגוררים בצפון – הפעם דאגנו גם לכם להשכרת שירותים ניידים בצפון, בכל נקודה על פני הארץ ובכל שעה ויום!

השכרת שירותים ניידים בצפון – מה זה כולל?

כאשר מדברים על שירותים ניידים שמיועדים לאירוע שנחגג בשטח הפתוח, חשוב לדעת ולתכנן מראש, מה כוללת ההשכרה של השירותים הניידים. למעשה, השכרת שירותים ניידים בצפון כוללת כמה אלמנטים. החל מחדרי השירותים בעצמם, המשך בכלים סניטריים מפנקים וכלה באביזרי רקע שמקלים על האורחים.

מעניין אתכם לדעת עוד? קבלו את כל מה שנלווה להשכרת השירותים הניידים בצפון:

 

מערכת ניקיון אוטומטית

כדי לשמור על רמת ניקיון מקסימלית, השכרת שירותים ניידים בצפון מטעם חברתנו, כוללת אסלות עם מערכת וואקום אוטומטית לניקיון מהיר ויעיל. המערכת פועלת על אותה הטכניקה בה משתמשים בחדרי השירותים במטוס, והיא מבטיחה ניקוי יסודי, חיטוי עוצמתי וניקיון ללא פשרות. אך כדי להבטיח אפס תקלות, בנוסף למערכת האוטומטית המשודרגת, אנו מעמידים עבורכם איש ניקיון מטעמנו, שיהיה בשטח לכל אורך האירוע ויבטיח באופן ידני, היישר במקום – את ניקיון חדרי השירותים ותפעולם התקין.

נגן וידאו אודות השכרת שירותים לחתונה

מיזוג אוויר מתאים

בתור אנשים שמכירים את הצפון, מי יותר מכם מודע למזג האוויר ההפכפך השורר בו. ביום חם, בלילה קר, וכל מזג אוויר מתבטא בקיצוניות חד משמעית. אז איך מתמודדים עם כך במהלך אירוע שנחגג בשטח הפתוח ונמצא ישירות במגע מול מזג האוויר? בדיוק כמענה על כך, השכרת שירותים ניידים בצפון, כוללת מערכת מיזוג אוויר עם וויסות אישי, הניתנת להתאמה בהתאם למזג האוויר השורר בחוץ. וכך, כאשר לוהט וחם – חדרוני השירותים יהיו ממוזגים ונעימים, ולעומת זאת כאשר קר וקפוא, חדרוני השירותים ייהנו מחימום עדין אך עוצמתי. כך, שלא משנה מה מזג האוויר השורר בחוץ, בחדרוני השירותים תמיד יהיה כיף לשהות.

אווירה שאין לה תחליף

נכון שמזג האוויר חשוב, ואין ספק שגם לניקיון יש נתח משמעותי. אך בסופו של דבר, אם אנחנו רוצים שהאורחים באמת ייהנו ויישארו עם טעם טוב מהאירוע, במה הכי חשוב להשקיע? כולנו יודעים את התשובה גם מתוך שינה – באווירה. וזו הסיבה, שהשכרת שירותים ניידים בצפון, כוללת עמה גם עזרים מוצהרים שנועדו ליצור אווירה אקזוטית וענוגה. איך לדוגמא? בעזרת מוזיקת רקע רכה שמושמעת בחדרוני השירותים, ויכולה אף להיות מומרת להשמעת חדשות היום. כאשר תוכלו אף לבחור את הפליילסט המתאים לכם, או את סוג המוזיקה האהוב עליכם ולהשמיע אותו לאורך כל האירוע. בנוסף לכך, מערכת בישום אוויר אוטומטית משחררת לאוויר כל העת ריח מבושם ויוקרתי ובכך מוסיפה לחוויה הרב חושית ולטעם הטוב של האורחים.

ומה עם זמן ההמתנה?

אחד הדברים שאנשים הכי נמנעים מהם – זה להמתין. לא סתם זמן ההמתנה הוא שנוא כל כך. האנשים, הדוחק והשעמום שמתחיל לכרסם… בדיוק לשם כך השכרת שירותים ניידים בצפון, כוללת עימה גם מסכים עם סרטונים קצרים אשר נועדו להנעים על הממתינים בתור הקצר את זמן ההמתנה. כך, בצורה מוקפדת ועם חשיבה מראש, לכל אורך השהיה בחדרי השירותים, מקבלים האורחים את התנאים המקסימליים לאווירה טובה, איכותית ומפנקת.

ומה עם החפצים של האורחים?
כדי לשמור על ביטחון האורחים, ולאפשר להם להיכנס בשלווה לחדרי השירותים מחד ולא להיות במרדף אחר שומר החפצים התורן מאידך, השכרת שירותים ניידים בצפון כוללת עמה תאים אישיים אשר נועדו לאחסן חפצים בצורה בטוחה ויעילה ולמשך כל הזמן הנדרש.

לסיכום
השכרת שירותים ניידים בצפון, היא הבחירה האולטימטיבית לשדרוג מעשי של אירוע בשטח הפתוח. רמת הניקיון, מיזוג האוויר שמתאים את עצמו למזג האוויר השורר בחוץ, האווירה, המוזיקה, הבישום, הנעמת זמן ההמתנה ושמירת החפצים, הם אילו שיאפשרו לאורחים להנות מכל רגע באירוע ואף לא לשכוח ממנו.

Call Now Button דילוג לתוכן