058-4355599

ההבדלים בין מחיר שירותים כימיים לבין שירותים ניידים מפוארים

ההבדלים בין מחיר שירותים כימיים לבין שירותים ניידים מפוארים

לשירותים ניידים של חברת פורשור מומחים פתרונות מעולים לכל סוג אירוע בו יש צורך בשירותים ניידים מפוארים באמת. בדרך כלל  כשחושבים על שירותים ניידים מדברים לא מתכוונים או לא מודעים לאפשרות קבלת שירותים מפוארים באופן מפתיע  בשונה משירותים כימיים, אשר בדרך כלל נעשה בהם שימוש באתרי בניה, או באירועים המוניים.

שירותים ניידים מפוארים כוללים שירות צמוד ניתנים להשכרה באופן נוח בפרט כאשר הפניה נעשית בעוד מועד כדי להבטיח זמינות , פאר  ונוחות של שירותים מעוצבים על ידי אדריכלים מומחים הנוהגים לעצב בתי יוקרה, מלונות ואולמות אירועים. לא מדובר ברמה הנמוכה שלעולם  השירותים כימיים. לנוחותכם סקירה של ההבדלים בין סוגי השירותים הניידים השונים.

 

הסבר אודות שירותים כימיים       

 

בדרך כלל שירותים כימיים מצויים ב”בותקה” (מתקן חדרון) בו מותקנים אסלה עם מגירה תחתונה אותה ממלאים בחומרים כימיים בעלי ריח חריף המשמשים לחיטוי ההפרשות הנאגרות במיכל הקטן יחסית. שירותים ניידים מסוג זה נוכל לפגוש באתרי בנייה או באירועים גדולים לקהל הרחב בהם המטרה הראשונה היא לעמוד בתנאי המשטרה והעירייה  לקיום האירוע.    מרבית שירותים ניידים כימיים אלה בנויים מחומרים פלסטיים יצוקים וקלים כדי שיהיה נוח להעמיסם על משאית לשם ניודם ממקום למקום.

מעבר לצפיפות והמראה הלא מחמיא, שתי בעיות עיקריות בסוג שירותים ניידים זה הינן הריחות הלא נעימים והחום המעיק בחודשי הקיץ.

סוגי שירותים ניידים כימיים שניתן לשכור לאירועים השונים.

עולם השירותים הניידים מגוון בפתרונות רבים למטרות שונות ולרמות הידור ושירות שונות. מעבר לסוג שירותים כימיים שתוארו אותם מזמינים בעיקר לפתרון מחויב פשוט ומהיר ללא הידור ונוחות בשטחי בניה, שירותים עתיקים בהם קיים רק חור המוביל למיכל או בור באדמה אליהם התנקזו ההפרשות כמו שהיה נהוג לפני שנים רבות במחנות טירונות שניתן להם הכינוי שירותי בול-קליעה יותר מדגמי ‘הבול קליעה’, קיימים כיום גם שירותים כימיים ניידים שניתנים להשכרה וכוללים אביזרים כגון מתקן תליה לניר טואלט ומגירות / מיכלים תחתונים המכילים חומר כימי מחטא ומושב דמוי אסלה. בדרך כלל לא ניתן לקבל שירותים כימיים אלה עם מתקנים הדורשים אספקת מים כגון ברזים , כיורים והדחת אסלה. והשירותים אינם זוכים בשירות ניקיון צמוד מעבר לריקון תקופתי של ההפרשות ומילוי חומר כימי.

אי הנוחות בהשכרת שירותים ניידים כימיים.

השכרת מתקני שירותים כימיים נועדה כאמור לפתור בעיית רישוי באירועים רבי משתתפים או פתרון לא יקר לפועלים בודדים באתרי בניה.    יש לקחת בחשבון כי באירוע רב משתתפים יש צורך בהשכרת מסםר רב ביותר של תאי שירותים כימיים ונראה כי במקרה כזה ההוצאה הכוללת תיהי משמעותית למרות הרמה נמוכה ולכן במקרים רבים אנו רואים בשנים האחרונות ריובי פניות של מוסדות להשכרת שירותים ניידים מפוארים גם במקרים של כנסים , קייטנות וטקסים כגון בימי זיכרון.  לעתים משום מודעות המזמינים גם לסיכונים הבריאותיים בשימוש בשירותים כימיים בהם נהוג לעיתים שימוש בחומרים כימיים שונים אשר שאיפת האדים העולים מהם עלולה להוות סכנה בריאותי של ממש מעבר לתחושה הלא נעימה. חומר זה כאשר מתאדה משחרר אדים רעילים – מה שמהווה סכנה בריאותית.

השונות בין שירותים ניידים מפוארים שונים לבין שירותים כימיים.         

 

כיום קיימים מגוון אפשרויות להשכרת שירותים ניידים מפוארים אשר מאפשרים לכל סוגי האירועים פתרון איכותי נוח ומהודר  עם מענה מצוין השונה בתכלית משירותים כימיים  הכולל עיצוב יוקרתי , מיזוג,   מתקני בישום ואוורורפינוי הפרשות באופן ניסתר והגייני,, שירותי ניקיון ועודלהלן  היתרונות הבולטים בשירותים ניידים מהדגמים המפוארים

  • עיצוב אקסלוסיבי – השירותים הניידים מעוצבים ע”י אדריכלים מומחים ברמה של 5 כוכבים . השירותים הניידים המפוארים מתאימים לאירועים שונים כגון חתונות, מסיבות וכנסים לצד הבית, בחצר או בשטח ושונים בתכלית משירותים כימיים, מבטיחים הנאה ממיזוג ובישום, מוסיקת רקע, אנשי שירות ואף כוללים בחלק מהחברות חדרי נטלה, איפור וכו’.
  • יתרונות הגייניים – חלק מהחברות מאפשרות השכרת שירותים ניידים מפוארים הכוללים  ניקיון צמוד המבוצע על ידי איש צוות, לצידו איש שירות טכני צמוד לתפעול מערכות ווידוא פעולה רציפה. בחלק מהחברות השירותים הניידים מצוידים במערכת ווקום ממוחשבת המחוברת לאסלות חרס מבהיק מעוצבות ומבהיקות ותאי השירותים כולל כלים סניטריים ללא מגע יד אדם. הכל מופעל באופן ממוחשב אוטומטי. התאים מבושמים ע”י מבשמים עוצמתיים המונעים ריחות לא נעימים.
  • שירות ואירוח – השירותים הניידים של חברות מובילות מסופקים כאמור עם אנשי צוות מיומנים הלבושים במדים לשם זיהוי קל ע”י האורחים ותפקידם (מעבר לתחזוקה השוטפת), אירוח נעים והכוונת המוזמנים כולל שמירת חפצים לאורך כל האירוע.
  • לשירותים ניידים מפוארים יתרון נוסף מבחינת שמירה על איכות הסביבה והטבע. מעבר להרגשה הרעננה והמבושמת בתאים, השירותים הניידים המודרניים מונעים ריחות לא נעימים גם בסביבת הקרון, מערכות הווקום של האסלות שואבות הן את הפסולת והן את הריח מהתאים באופן מושלם תוך שימוש בכמות מים מזערית והברזים החסכוניים מונעים בזבוז מיותר של מים ושימוש בכימיקלים מזיקים.

.

הנגשה ונוחות לבעלי מוגבלות ונכים

עוד נושא כאוב וחשוב  שצוות פורשור מומחים לשדרות אירועים בשירותים ניידים  ראה בו חשיבות עליונה הינו פתרון האפשרות להשכרת שירותים ניידים עם אפשרות שירותי נכים באירוע לנכים. בניגוד לשירותים ניידים שונים כולל שירותים כימיים המגיעים ללא פתרון לנכים או ללא פתרון ראוי ותקני. בפורשור תוכלו לקבל שירותים ניידים המתאימים גם לבעלי נכות וכוללים תאים מונגשים ומעלון תקני ונוח להפעלה לאנשים בכיסאות גלגלים.

 

אגב, חטיבת שירותים ניידים בחברת פורשור מומחים הוקמה בעקבות החלטה לבנות קרון שירותים ניידים מונגש להשכרה ולשימוש ניצולי שואה המעון ניצולי השואה “לב השרון” ללא מטרת רווח והחטיבה גדלה עקב הביקוש הרב לשימוש בקרונות אלה באירועים פרטיים ועסקיים שונים.

 

מחיר השכרת שירותים ניידים מפוארים לעומת שירותים כימיים

השכרת תא שירותים כימיים הינה זולה אך זהו פתרון המתאים כאמור רק למספר קטן של אנשים בעוד השכרת קרונות תאי שירותים ניידים מאפשרת אירוח ברמה של עשרות ומאות מוזמנים תוך שמירה על רמת הידור וניקיון שאינה ברת השוואה מול שירותים כיומיים להשכרה ובסופו של דבר המחיר של השכרת שירותים ניידים לאירוע מסתכם בסופו של דבר למחיר זול אף יותר לכל משתמש כאשר מחשבים את כמות האורחים ואת מספר השירותים הניידים שהי צורך לשכור לשימושם. בפורשור תוכלו לשכור קרונות המודרים עם שירותים ניידים המתאימים לאירוע שלכם במחיר שווה לכל נפש ואף לקבל הנחות משמעותיות בשריון מוקדם המבטיח לכם עסקה נהדרת, תשלומים נוחים והנאה מובטחת.

Call Now Button דילוג לתוכן