058-4355599

הטרנד הולך ומתגבר: הפקת חתונות מפוארות עם שירותים ניידים מפוארים בחצר ובטבע.

הטרנד הולך ומתגבר: הפקת חתונות מפוארות בחצר ובטבע.

ושימוש בהשכרת שירותים ניידים.

המפיקים  : ” ממליצים על חיסכון חכם תוך הפקה מוקפדת על עיצוב ורמת מסיבה מהרמה העליונה תוך שימוש באלמנטים חדשניים  ושירותים ניידים לאירועים ”  לאירועים הוא הבשורה והטרנד החדש בחתונות השטח ואירועי חברות”

היועצים הכלכליים : האירועים ליד הבית או בשטח הינם חלק משמעותי בעיצוב התנהלות פיננסית של זוגות ומשפחות המסייעת בחיסכון משמעותי ואף הקטנת תשלומים ותקופות החזר משכנתאות”

 

עונות האביב והקיץ הינן עונות האירועים, החתונות, ימי חברה וחגיגות תחת כיפת השמיים והשמחה בעיצומה!   בין אם מדובר במפגש חברים, יום הולדת, בר-מצוה או חתונה. זה הזמן לבדוק מחיר השכרת שירותים ניידים ולחגוג בהידור מבלי להשתעבד להוצאה עצומה ומבלי לוותר על הנאה מלאה.

אחת המשימות של מפיקי אירועים הינה לדאוג לכך שהמוזמנים שלכם יחוו אירוע בלתי נשכח במובן המצוין של המילה.  כאשר מדובר באירוע הנערך בחצר הבית, שטח טבעי או בגינה קסומה, אחד הדברים הראשונים שיש לארגן כדי לתת לאורחים שלכם להרגיש הכי בבית שאפשר הינם שירותים (נוחיות) ברמת הידור וניקיון ראשונה במעלה .

הכירו את טרנד המבצעים החדש של  מחירי שירותים ניידים נועד לאפשר לאורחים  להרגיש מצוין ללא צורך בכניסה של עשרות או מאות אורחים לשירותים הפנימיים של בית המגורים (של ההורים במקרים רבים)   מבלי שימוש בשירותים כימיים דוחים בשטח ומבלי לוותר על סטייל מהרמה העליונה  לא תאמינו עד כמה השכרת שירותים ניידים  בחברה המתאימה לכם יכולה לשדרג את האירוע שלכם!

מעולם לא נראו שירותים ניידים טוב כל-כך!

אירוע מושלם, חייב להיות מתוכנן תוך ירידה לפרטים הקטנים ,  לכן , השירותים הניידים של פורשור -מומחים  מעוצבים ברמת הידור איכותית וביוקרה בולטת, ברמת השירות והניקיון הגבוהה ביותר בעולם העיצוב של השירותים לאירועים , הינו מודרני מהמם ובסטייל מיוחד שהופך לשיחת היום האירוע (אפילו יותר מאשר הקייטרינג) , חשיבות רבה ניתנת  להתאמת גודל ומספר התאים, אפשרות לתאי הכנה, נטלה, איפור ועוד. אופן הצבת חדרי השירותים, סוגי המדרגות המעוצבות, התאורה ואפילו מוסיקת הרקע המושמעת צריכים כולם להתאים לקונספט של האירוע ותמהיל המוזמנים.

שירותים ניידים בסטייל- שירותים ניידים עם ניקיון צמוד

כדי לוודא הצלחת אירוע ברמה גבוהה, ללא פשלות, יש להקפיד שבכל רגע יהיו השירותים מטופלים ע”י  אנשי תחזוקה צמוד, אשר יוודאו ניקיון מושלם של חדרי השירותים ואפשרות לטיפול בכל תקלה שעשויה להתעורר באמצעות צוות התחזוקה ולא פחות חשוב שרכב שירות עומד לרשותו לאורך כל האירוע, השימוש בשירותים ניידים, יתאפשר לכל אורך האירוע, מתוך שמירה על נוחות ורמה גבוהה של ניקיון ותחזוקה.

סוגי אירועים המתאימים להשכרת שירותים הניידים

הכינוסים הנפוצים ביותר בהם באים לביטוי השירותים הניידים המפוארים, מתחלקים למספר קבוצות: חתונות ואירועים בשטח הפתוח, מסיבות חינה ומסיבת ובר מצוה, חגיגות אירוסין, מסיבות עם מספר משתתפים משתנה ממספר עשרות ועד למאות ואף אלפים מוזמנים.

לא כל האירועים נערכים תחת כיפת השמיים, חלק ניכר מהשכרת שירותים ניידים נועד לוודא שירותים מפוארים ומתוחזקים בסמוך למבנה בו מתקיים האירוע כמו ביקורי אחמי”ם , כנס חשיפה של מוצר או מכללה ואף חתונות ומסיבות הנערכות במבנה מקורה כאשר אין שירותים מכובדים במקום או שאין מספיק תאי שירותים מפוארים או במקרה בו מבקשים לבצע הפרדה טוטאלית בין האורחים לאחמי”ם או כמו במקרה של חתונה חרדית בה דורשים מקסימום איכות וסטייל ומינימום התחככות בין האוכלוסיות השונות כגון גברים – נשים, תאי נטלה, התייחדות ועוד, ימי הולדת וימי גיבוש בסכוכות או מבנים מקורים ועוד.

נגישות בשירותים ניידים

לא בכל מקום ניתן לקבל שירותים עם נגישות מלאה לנכים. קל וחומר, כאשר מדובר על השכרת שירותים ניידים. אך חברתנו גאה להציע, קרונות שירותים ניידים עם הנגשה מקסימלית לנכים, הכוללת מעלון נוח ובטיחותי העומד בתקנים מחמירים, ותאים מרווחים, מפוארים ונוחים, הכוללים אמצעי עזר לנכים, כך שגם בעלי הנכות ייהנו באופן מושלם באירוע מנוחות מושלמת.

Call Now Button דילוג לתוכן