058-4355599

חשיבות סוג אסלות ומערכות שירותים ניידים

חשיבות סוג אסלות ומערכות שירותים ניידים

מדוע סוג האסלות ומערכות תוכנות בשירותים ניידים חשובים כל-כך? אם חשוב לכם לאורחים והמוזמנים שלכם יסופקו שירותים נוחים ונקיים באמת, חשוב לוודא איזה סוגים של  מערכות מותקנות בקרונות השירותים אותם אתם מתכוונים לשכור לאירוע שלכם. למדו על הפתרון שיאפשר לכם ולאורחים להתפנות בצורה הגיינית בסביבה ריחנית מבושמת ושירותים מבהיקים, ללא שימוש בכימיקלים לא נעימים ולעיתים לא בריאים ללא כל טרחה מצד הצוות והמארחים.

האפשרויות הקיימות -יתרונות וחסרונות בסוגי שירותים ניידים.

האפשרות הראשונה הינה כמובן אסלות ניאגרה רגילות כמו בבית אשר יתרונן הינו המחיר הזול וקלות תפעול.   מנגד ישנן מספר בעיות בשימוש באסלות אלה כשירותים ניידים באירועים והראשונה ביניהם הינה בעיית כמות המים הנדרשת לכל הדחה כ- 6-8 ליטר שיחד עם תוכן האסלה ומכפלת מספר המשתמשים ושעות האירוע מצריכה מכלי איסוף רבים וגדולים הן בקרון והן בנוסף.   ובמידה והשירותים הניידים הוזמנו לאירוע בשטח בו אין מקור מים, הרי שיש צורך גם בהבאת כמות גדולה של מים.

בעיה שניה ומשמעותית בשימוש באסלות ניאגארה בקרונות שירותים ניידים באירועים הינה תכיפות השימוש והאפשרות לרצף שימושי, שכן במידה ומשתמש נוסף מדיח אסלה טרם התמלאות הניאגארה באופן מלא לאחר שימוש אורח קודם יצור מצב של הדחה ושטיפה חלקית של האסלה באופן שיותיר שאריות לא נעימות ואסלה מלוכלכת ואפילו סתימת מערכות העלולה לשבש את פעילות השירותים הניידים.

האפשרות השנייה הינה שימוש בתאי שירותים ניידים כימיים שהינם הזולים ביותר, חזותם אינה מכבדת את האירוע והאורחים והשימוש בהם מלווה בריחות לא נעימים ומצב ניקיון ירוד.

אפשרות שלישית הינה שימוש בשירותים המיועדים לקרוונים המצוידים במתקן לחיצה רגילת הפועלת כמדף המשחרר את תכולת האסלה למגירה נשלפת או מיכל תחתון גדול יותר. הבעיה בסוג זה של שירותים זמניים לאירוע הינה בעיקר העדר הדחה או שאיבה עוצמתית  ולכן הן ריחות והן מצב ניקיון בעייתי.

שימוש במערכות ווקום הינו היקר ביתור אך גם היעיל ביותר עקב שימוש בכמות מים קטנה (כחצי ליטר להדחה)  ון משום שאיבה החזקה הכוללת הן ריקון תוכן האסלה בצורה מיטבית והן שאיבת הריחות בצורה חזקה המותירה את השירותים מאווררים וריחניים.

 

ההבדל בין מערכת ווקום במטוס לבין שירותים ניידים בפורשור מומחים

לא רצוי להשתמש בעת השכרת שירותים ניידים במערכות ווקום הדומות למערכות במטוס, מכיוון שמערכות אלא אינם ממוחשבות לתזמון הדחה מדוייק ובעצם פועלות עם ווקום קבוע ולחיצה על דוושה המשחררת תוכן האסלה ללא שטיפה משמעותית במים בזמן הנכון ובסיום השאיבה מוזלף חומר כימי האמור למנוע הצטברות חיידקים אך כמובן אינו כמובן לאורחים להנות מאסלה נקיה וחדר ריחני.

לעומת זאת, מערכת וואקום ממוחשת הקיימת בשירותים הניידים של פורשור מומחים, מתוכנתת לשאוב את כל תכולת האסלה והזריק מים מטוהרים בלחץ גבוה על דפנות האסלה המבהיקות בתזמון מושלם כך שלא נותרות שאריות פסולת ולכלוך לא נעימים באסלה ולא ריחות בתאי השירותים המפוארים, שלכל אורך האירוע ממתינים נקיים ומבהיקים לאורח הבא  באירוע  או כנס מתחילתו ועד סופו.

 

Call Now Button דילוג לתוכן