058-4355599

חשיבות שני אנשי צוות לשירותים ניידים באירועים


 

לעיתים רבות, בעת התעניינות שאפשרות השכרת שירותים ניידים של חברתנו, כאשר אנו מתארים את כל השירות שאנו מספקים בעת ההשכרה, אנו נשאלים כמובן בנושא שמירת הניקיון בשירותים הניידים. ואמנם, בכל סוג אירוע ועמדתם להשכיר שירותים ניידים מפוארים ממוזגים, יש לתת הדעת לנושא הניקיון בכובד ראש.      בכל סוג אירוע, בין אם מדובר באירוע עסקי או פרטי , יום גיבוש, יום חברה, מסיבות, חתונות, ימי הולדת, כנסים או הפקה טלוויזיונית,  חשיבות קריטית הינה לנושא השירות והניקיון באזור הצבת השירותים הניידים, בתוך התאים ובאזור ההמתנה..

 

הסיבות לחשיבות אנשי שירות מקצועיים בשירותים ניידים?

קחו בחשבון  שתמיד, אבל תמיד סביבת העמדת השירותים הניידים שכרתם לאירוע תהיה חיצונית (פרט למקרה הצבה בחלל גדול, מקורה ומרוצף).    משמעות הדבר הינה כי להבדיל מאירוע הנערך באולם מרוצף ומצוחצח וגישה לרציפה לשירותים בתוכו, בעת השכרת שירותים ניידים מדובר בתנועה של אורחים באזור שעשוי להיות מאובק ואף חולי, גם עם מדובר בגינה מטופחת.

כלומר, תארו לכם שמשתמש השוטף ידיו בברז הנמצא בתאי השירותים המושכרים ומושיט ידו למתקן הניגוב או הייבוש, מטפטף טיפה אחת של מים על רצפת התא המהודר שהושכר לאירוע.
במקרה כזה הן המשתמש והן הבא אחריו כנראה נושאים עימם בתחתית נעליהם לכל הפחות אבק מאזור האירוע והדרך לשירותים הניידים.  כלומר, בסבירות רבה היווצרות של לכלוך או בוץ על רצפת תאי השירותים ופגיעה בחזות המעוצבת והניקיון של תאי השירותים הזמניים.

דמיינו את המצב לאחר 20 , 100 או 500 אורחים המשתמשים בשירותים הניידים המפוארים שהזמנתם…. ואם תוסיפו לכך רק מספר קטן של פיסות נייר טואלט או נייר ניגוב לחות שצנחו לרצפת התא, הרי שהמחזה אינו מרנין כלל וכלל והשירותים הניידים המהודרים והממוזגים כבר אינם נראים מהודרים במיוחד.

חשיבות בדיקת וניקיון תאי שירותים ניידים.

לכן בחרת פורשור מקפידים על המצאות שני אנשי שירות מקצועיים ובוגרים בכניסה לתאי השירותים הניידים ובדיקת התאים לאחר כל משתמש או משתמשת, ניגוב כל טיפת מים מסביבות הכיור והרצפה, בדיקת האסלות, מצב נייר הטואלט, נייר הניגוב, מייבשים, מתקני הבישום, ניקיון המראות וכמובן רמת המיזוג ועוצמת מוסיקת הרקע בתאים.

גם כאשר מדובר בהשכרת תאי שירותים ניידים הכוללים חדרי נטילה או איפור והכנה של אנשי הפקה או חתני וכלות המסיבה נדרשים אנשי מקצוע מוסכים המכירים את כל מערכות הקרונות השונים של שירותים ניידים כגון מערכות לחץ מים, משאבות, מערכות וואקום משוכללות של האסלות המהודרות, מערכות חשמל, תאורה ומוסיקה.

הצורך באיש שירות טכני לשירותים ניידים.

למרות שאנו מקפידים לבצע בביקור מקדים כשבוע-שבועיים טרם מועד השכרת שירותים ניידים לאירוע, בו נבדקים בין היתר המעברים, כיוון תנועת האורחים, ציפוי סביבת העמדת שירותים ניידים, במשטחים ירוקים של דשא סינטטי, שטיחונים וכו’ אנו מקפידים על המצאות איש שירות טכני צמוד המיומן בין היתר  גם בתפעול תא שירותים ניידים מונגש כוללים מעלון תקני.

הצוות שלנו נמצא תמיד בקדמת התאים, מציע לאורחים שירות שמירת חפצים וטעינת טלפונים סלולריים כך שלא ייווצר גם מצב של שכחת  מפתחות רכב, משקפיים וכו’ בתוך השירותים הניידים. אובדנם, לקיחתם בטעות ע”י אורחים אחרים או נפילתם לתוך האסלות המשוכללות.

משום המצאות שני אנשי שירות שלנו במקום, גם במידה ואיש שירות אחר בודק מערכת טכנית כגון מצב קיבולת מים וביוב במדידים של מכלי תאי השירותים הניידים ששכרתם, תמיד יימצא איש שירות נוסף באזור הכניסה של האורחים לשירותים.

השכרת שירותים ניידים עם איש שירות יחיד ולא מקצועי

לכן אנו מקפידים לספק 2 אנשי שירות מקצועיים כולל רכב שירות טכני צמוד לאורך כל זמן השכרת השירותים באירוע   ולא השאיר נער/נערה בודדים ולסמוך על כך שידאגו לניקיון של תאי שירותים ניידים בעצמם. במקרה כזה עלול להיות מצב של אי התגברות על הצורך התכוף בניקיון רצוף של התאים וחמור מכך, בעת תקלה טכנית אי הכרות ואי מקצועיות שתוביל לצורך של הנער /נ ערה שהושארו במקום האירוע  להתקשר לספק השירותים הניידים ובקשה לשלוח טכנאי לפתור הבעיה שנוצרה.    ברור שבמרבית המקרים, גם יימצא טכנאי שיוכל להגיע, הגעתו למקום האירוע ברחבי הארץ עשויה לקחת שעות ארוכות וכן זמן תיקון שיתארך ועלול להסתיים בגמר האירוע  ולגרום עוגמת נפש למזמיני השירותים הניידים ולאורחיהם.

 

Call Now Button דילוג לתוכן