058-4355599

מה חשוב לדעת על שירותים ניידים לחתונה בחצר

מה חשוב לדעת על שירותים ניידים לחתונה בחצר

 

שאנו חושבים על שירותים ניידים, עולה ברוחנו תמונה של מתקני פלסטיק ירוקים כתומים או צהובים, מוקפים בנחילי זבובים טורדניים המוצבים כשירותים ניידים לצד בתים בתהליכי בניה ואיננו מודעים לאפשרויות החדשניות של קרונות שירותים זמניים מרהיבים שיתנו מענה הולם ומכובד לאורחים בחתונה שאנו עורכים לצד הבית בחצר או בשטח.

בין אם מדובר באירוע חברה, השקה , כנס חברים או הזמנת שירותים ניידים מפוארים לחתונה, תשכחו מכל מה שאתם יודעים על ריחות לא נעימים ובתי שימוש מסריחים.  השירותים הניידים של חברת פורשור מומחים הינם אטרקציה בכל אירוע והתגובות שאנו שומעים מהמוזמנים הינם לרוב בסגנון” זה שירותים ניידים? אפילו בבית אין לנו שירותים כאלה!

 

שירותים זמניים לחתונה        

ההיסטוריה של השירותים הניידים לאירועים

בשירותים הזמניים הפשוטים מדובר בדרך כלל במתקן פשוט ובו מושב פלסטיק עם מיכל תחתון בו יש חומרי טיהור כימיקלים שהניחו שלהם גהם הוא דוחה עוד לפני תחילת שימוש בשירותים. המתקן צפוף, חם ולח, יתושים וזבובים כבר אמרנו?

דור הביניים של השירותים הניידים היה מעין קוביות בהם הוצבה אסלה עם ניאגרה והיו צריכים להיות מחוברים לצנרת ביוב במקום או להיעזר במיכל איסוף חיצוני וצורך בהזמנת “ביובית” (משאית שפכים) שתגיע בכל פעם שמיכל שהינו קטן יחסית היה מלא בהפרשות המשתמשים. גם מתקנים אלה היוו תוספת לא מחמיאה לאירוע שבעליו עשו ככל יכולתם בנושא הכיבוד והמוסיקה והיו חסרי אונים נוכח האפשרויות הבלתי מכובדות בנושא שירותים לאורחים באירוע .

כיום ניתן להזמין לכל סוג אירוע, בין עם מדובר במסיבה בשטח, חתונה בצמוד לגן אירועים, מדשאה או משטח מול הים קרונות שירותים ניידים שהינם אטרקציה לכל דבר!   מדובר בתאי שירותים המתוכננים בקפידה על ידי אדריכלים מוכשרים שדואגים לכך שהשירותים לאירוע שלכם יתאימו להידור והפאר שאתם רוצים בו.

מה מיוחד בשירותים ניידים מפוארים של פורשור?

קרונות השירותים הניידים מעוצבים חיצונית כמו מבנה קבוע כולל מדרגות יציבות, מעקות נוחים ואף מעלוני הנגשה תקניים לשימוש בעלי מוגבלויות. העיצוב של הקרונות כולל צמחי נוי, תאורה מהודרת ואף מוסיקת רקע.  פנים התאים כולל ציפוי הקירות בשיש חדשני מרהיב.  אביזרי נוחות כגון ברזים מעוצבים חכמים כולל הפעלה ללא מגע יד, מתקני ניגוב וייבוש. מערכות בישום וכמובן אסלות חרס מבהיקות הכוללות מערכת וואקום עם טכנולוגיית שאיבה ושטיפה חדשנית ללא שימוש בכימיקלים.

תאי שירותים זמנים להשכרה בחברתנו מגובים במערכות מיזוג עוצמתיות  לימי הקיץ החמים, מערכות בישום המשרות אווירה של ניחוחות משכרים. גם מייבשי בידיים ומתקני הניגוב פועלים ללא מגע יד אדם לצורך שמירה על הרגשה והיגיינה מכסימלית.

מי מתחזק שירותים ניידים לאירוע?

שאלה מצוינת! קרונות השירותים לאירועים שלנו מצוותים עם אנשי ניקיון ואף איש טכני צמודים לאורך כל האירוע. תפקיד צוות שירותים לחתונה או כל סוג אירוע אחר כולל הכוונת האורחים לתאים הפנויים, שמירה על חפצים, בדיקת וחידוש חומרים כגון מבשמים, ניירות טואלט, נייר ניגוב וכמובן שמירה וטיפול קפדני בניקיון התאים בצורה מושלמת כך שלאורך כל האירוע ללא קשר למספר המוזמנים יהיו תאי השירותים נקיים, מבהיקים וריחניים ושכל המערכות בשירותים הניידים יפעלו כשורה.

כן, צריך לחשוב גם על תקלה בשירותים לאירוע!

לכן אנו מספקים שירותים לאירועים בהם מוקנות מערכות גיבוי כגון משאבות מים חשמליות אוטומטיות הנכנסות לפעולה כאשר לחץ המים בקו יורד. מזגנים כפולים, מתקני התראה במקרה שריפה ועוד.  לצד כל אלה אנו מקפידים לצרף לכל אירוע רכב שירות הצמוד לשירותים הניידים בכל שעות החתונה או המסיבה וברכב חלקי חילוף וכלים הדרושים לתיקון מהיר כל הדרוש מבלי להפריע או להפסיק את פעילות השירותים הניידים וללא רמז למוזמנים שהשירות להם ממשיך להינתן ברציפות.

אנשי השירות כאמור, כולל טכנאי מוסמך המכיר את כל מערכות הקרון, בשילוב רכב השירות הצמוד והידע שלו יכול למנוע הפסקת שירות בטרם עת.

האם השכרת שירותים ניידים מפוארים יקרה מאשר השכרת שירותים רגילים?

מחיר הזמנת שירותים לאירוע מסוג שירותים מפוארים לאירוע של חברת פורשור משתווה ולעיתים אף מוזילה את ההוצאה בחישוב התאים הדרושים למספר המוזמנים באירוע. לדוגמא, במידה והאירוע בין 5 שעות ומספר המוזמנים 200, הרי שמעבר לגועל והיעדר היגיינה  כל תא שירותים פשוט יכול לשרת מבחינת קיבולת הביוב רק כ- 20 איש במהלך האירוע אזי יש צורך בהשכרת כ 10 תאי שירותים ניידים כימיים פשוטים לעומת קרון שירותים מפואר ומהודר בן 2שני תאים נוחים ומכובדים הכולל בתחתיתו מיכל איסוף אטום המחובר למערכת הווקום ללא ריחות ובמחיר השכרת שירותים זולה יותר.

יש עוד שאלות בנושא השכרת שירותים לאירוע שלכם?

אנו כאן לרשותכם בטל 0584-355599

ניתן גם לשאול אותנו כל שאלה במסרון ווטצ-אפ באותו מספר ונשמח לסייע בשעות הפעילות במשרד. (את השאלות ניתן לשלוח בכל שעה בכל ימי השבוע)

צוות פורשור מומחים לשדרוג האירוע שלכם ושמחת החוגגים עמכם.

Call Now Button דילוג לתוכן