058-4355599

קרנות שירותים ניידים עם אסלות בעת מלחמה האתגרים וההזדמנויות

בעת המלחמה הנוכחית שקיבלה את השם מלחמת חרבות ברזל, כאשר בחלק מהמקרים בעקבות פגעת טילים או רסיסים, נפגעו התשתיות בבתים פרטיים מבנים וציבוריים  והשירותים במבנים אלה נפגעים, הפכו קרונות עם אסלות ושירותים למספר משתמשים כחלק חיוני ממערכת הטיפול וההבטחה לביטחון והמשך חיים בסיסי לאוכלוסייה. המאמר ישקול את האתגרים והפתרונות של שירותים ניידים ברמה גבוהה בקרונות שירותים מפוארים  בזמן של מלחמה ואת הדרכים שבהן הן משפיעות על הקהל והכלכלה בצורה ייחודית.

הקרונות והשירותים הניידים כמערכת של יכולות

במצבי מלחמה, קרנות שירותים ניידים מהוות אחד מעמודי התמיכה החיוניים ביותר לאוכלוסייה ולכך עליהן להתמודד עם כמה אתגרים מרובים. קרונות עם אסלות כימיות או קרונות שירותים ניידים מפוארים המצוידים באסלות מתוחכמות המשמשות בדרך כלל למזומנים באירועים שונים  ומשמשות בעת חרום גם כמרכזיות ניידות לשירותים קהילתיים, מרכזים רפואיים, ואף שטחי כינוס וגיוס חיילים ואנשי מילואים

         

האתגרים של עת מלחמה בניהול חברות שירותים ניידים מפוארים:

  • במקרים של שימוש בשירותים ניידים כימיים וחלוקת תאי שירותים פשוטים והן בעת אספקת קרונות שירותים ניידים מפוארים, יש להבטיח את אבטחת האזרחים והחיילים המשתמשים בשירותים. זה יכול לכלול את כל החומרים האבטחתיים, מקירות בלימה, מחסים ממוגנים, ציוד כיבוי אש ועזרה ראשונה
  • בזמן מלחמה, כבימי שלום, נדרשת אכיפת החוק ועמידה בכל תקני שירותים ניידים לגברים, נשים ובעלי מוגבלויות כך שיכלו לשמש כפתרון זמני ובטוח  ומנגנון רציני להבטחת רמת הסדר והביטחון הציבורי.
  • חשוב מאד לבצע זיהוי מקדים יעיל של הצרכים , אופי האירוע, מספר המשתמשים הצפוי. במקרה של העמדת הקרונות למשך תקופה העולה על מספר שעות יש לוודא הכנת צוותים מתחלפים לטיפול ותחזוקת השירותים הניידים, הכנת אופציות לריקון תכולת השירותים (ביוב) באפן יעיל וחוקי לסילוק הפסולת והתמנתה כחוק ע”י רכב פינוי ביוב מתאים ומעקב ישיר של תזמון הריקון  ופעילויות אחזקה במטרה לשמר רמת הניקיון והגיינה על הסדר ולדאוג לאספקת תשתית תשתיות חשמל ומים רצופה  בזמן אמת.

ההזדמנויות העומדות בפורשור מומחים בעת מלחמה:

העובדה העצובה במלחמה נוכחית הינה ביטול אירועים רבים כגון מסיבות, חתונות וכנסים בהם הוזמנו מראש שירותים ניידים מפוארים,, זאת בעקבות מתקפות טילים ברחבי הארץ והאיסור בהתקהלויות בחלק מהאזורים או אי הרצון לקיים אירועים שמחים בעת בה כל העם הפך צבא.  התארכות המלחמה והיעדר הזמנות, יצרה מצב בו חברות העוסקות בהשכרת שירותים ניידים מפוארים בלבד , הפסיקו פעילותן וקרונות השירותים הניידים לאירועים  אוחסנו עד לבוא האביב.

  • מצבי מלחמה כגון אלה יכולים להוות הזדמנות למתכנני אירועים באביב וקיץ שנת 2024 כאשר בחלק מהחברות פורסו מבצעים משמעותיים ותנאי הזמנה נוחים במיוחד בעת שריון מוקדם של שירותים ניידים ממוזגים ומפוארים לאירוע שלכם.
  • מעבר למחרים הנוחים, עקב הזמינות, זו הזדמנות להבטחת אספקת השירותים הנידים המתאימים לכם ביותר לעשויים להשפיע על רמת האירוע והשירות למוזמנים.  כאמור, מפיקי אירועים זריזים למדו  להפוך את המצב להזדמנות ואף לשיפור התכנון הכלכלי של האירוע.

בסיכום:

בעת מלחמה, מנהלי החברות להשכרת קרונות שירותים ניידים עם אסלות ושירותי נשים וגברים המשמשים כדרך כלל כאטרקציה באירועים פרטיים ועסקיים עדים לאתגרים רבים, אך גם להזדמנויות ייחודיות לשינוי חברתי, טכנולוגי וכלכלי. האתגר הוא למצוא את האמצעים היעילים ביותר להבטיח את פעולתם ותמיכתם באוכלוסייה גם במצבי חירום כאלה.

אנו בצוות פורשור מומחים -שירותים ניידים בחרנו לתמוך בלוחמים בהכנת בישול ,אריזה ושינוע ארוחות וציוד עד לסיום המלחה ופתיחת עונת האירועים המשמחים

 

Call Now Button דילוג לתוכן