058-4355599

רוצים לדעת קצת יותר לגבי מחיר השכרת שירותים לאירועים

מתכננים אירוע? רוצים לדעת קצת יותר לגבי אפשרות השכרת שירותים זמניים לאירועים:

 

כשמתכננים חתונה בחצר או כל סוג אירוע אחר בשטח ואולי לצד גן אירועים, אחד הנושאים החשובים באמת לצד תכנון אירועים וארגון חברת הקייטרינג או שף מיומן, אחרי תכנון הבידור והמזון, נזכרים שנושא הדאגה לשירותים ניידים מכובדים לאורחים עדיין לא נבדק.

דמיינו את האורחים המכובדים שלכם שמחפשים מקום להתפנות ומוצאים תאי שירותים ניידים מבהילים, מטונפים ומסריחים או קרון שירותים ניידים כימיים לאירועים המושכרים על ידי חברות השכרת שירותים לאירועים המוניים, רובם אפופי ריחות של חומרים כימיים חריפים , ניחוחות דוחים ומראה של ניירות טואלט על הרצפה שהושארו ע”י המשתמשים הקודמים שמיהרו לסיים את החוויה הלא נעימה ולהסתלק.

שירותים ניידים כימיים או מודרניים

כל המאמץ של תכנון אירוע מכובד , בין אם מדובר בהשכרת שירותים זמניים למסיבה, שירותים לחתונה או כנס חברה ירד לטמיון בדקה של חוויה מזעזעת של  שירותים כימיים או קרונות שירותים ניידים בהם מותקנות בית שימוש כימי אסלות של קרוונים אשר בדרך כלל  יקלטו את ההפרשות למיכל עם חומרים כימיים הפולטים ריחות לא נעימים ומוגבל בכושר הקליטה באופן משמעותי ויזדקקו לטיהור שפכים כימיים.

קיימים גם דגמים נוספים של שירותים ניידים שפועלים על מים, אך מצוידים באסלות נפילה חופשית, כלומר אסלות בהם מורכב כפתור או דוושה שתפקידם לפתוח שסתום המאפשר נפילה חופשית של ההפרשות והמים לתוך מיכל תחתון. הבעיה שמנגנון כזה הינה בכך שבעת פתיחת השסתום עולים כל הריחות הלא נעימים ממיכל הביוב לתוך חלל תא השירותים וכן שהשטיפה של האסלה הינה חלשה כך שחלק מהתכולה נשארת צמודה לדפנות האסלה.

כפי שחשוב לדאוג למפיק אירוע מקצועי ומיומן לחתונה, וחברות הפקת אירועים מסחריים קייטרינג מומלץ ועיצוב מרתק, כך גם לשירותי הניידים של פורשור יש חשיבות כאטרקציה מפתיעה ונעימה לאורחים של האירוע שיגיעו ויודו לכם ויביעו התפעלותם מתאי שירותים מפוארים באירוע שלכם וכן מהשירות הצמוד של צוות השירותים הניידים שיהי נוכח בכל מובן המילה בכל דקה של האירוע וידאג לאורחים שלכם באופן שיפתיע כל אורח שיטען תחילה שכבר ראה שירותים ניידים כאלה.

הבדלים בין שירותים לאירועים ניידים רגילים למפוארים בשירותים ניידים

קרונות השירותים ניידים לחתונה ולאירועים שלנו מצוידים במערכת אסלות חרס מבהיקות הפועלות עם מערכת מחשוב ובקרה שתפקידה ליצור שאיבה עוצמתית  מדויקת כך שתכולת האסלה תשאב ללא החזרי ריחות ובתזמון מדויק תישטף האסלה בעזרת זרנוקי זעירים ועוצמתיים של מים מטוהרים המוסתרים בתוך האסלה המבהיקה.

לכך יש להוסיף את יונקי הריחות והמבשמים האוטומטיים הנסתרים המצויים בכל תא של השירותים הניידים כך שכאשר האורחים שוטפים ידיהם בכיור המצוי בכל תא שירותים בנפרד ולא בלובי משותף העלול להפוך לזירת מאבק תורים ובכל כיור קיים ברז מים הפועל ללא מגע,  מייבשי ידיים ומתקני ניגוב ואפילו ניירות טישו ומגבונים, כאשר בכל תא מראות גדולות ומבריקות לשימוש האורחים.

כמעט שכחנו, קירות תאי שירותים של פורשור כולם, מצופים בשיש מודרני מבהיק ונקי ותאים מעוצבים בקפידה בעזרת האדריכלים של פורשור מומחים כולל תאורה חדשנית, נעימה ומרתקת ומערכת שמע תשמיע לאורחים מוסיקה לבחירתכם.

שירותים ניידים כולל ניקיון וצוות טכני

מה קורה כאשר יש תקלה טכנית בנגר שירותים ניידים?   אכן נושא שמצריך פתרון שכן אירוע חתונה, כנס חברה וכל סוג מסיבה ויום גיבוש אינם ניתנים לשחזור עקב עצירת פעולה של השירותים הזמניים.   לכן, מצוידים  תאי שירותים לחתונות במערכות כפולות ויותר כגון, מזגנים כפולים, מספר משאבות מים נפרדות, מתקני הפעלה רזרביים לברזים, סבוניות גיבוי ועוד.

כמובן שצוות השירותים הנמצא במהלך כל האירוע לצד  קרונות השירותים המפוארים שלנו ולמען האמת מקבל כל אורח בחזית המעוצבת גם היא בצמחיה וביזרי קישוט, ידאג לשמירת חפצים של האורחים שלכם, יעזור בהכוונה לתאי שירותים פנויים, ינקה בין כל אורח לאורח כך שלא תמצא פיסת נייר טואלט על הרצפה ולא טיפות מים שעלולות להפוך לבוץ בכל אירוע בשטח.

לצוות השירותים המפוארים מצווות גם טכנאי שמכיר את כל מערכות קרונות השירותים לתיקון מהיר ובלתי מורגש של כל תקלה במהירות כאשר לצד כל קרון שירותים עומד לרשותו רכב שירות עם כל מה שיצטרך בכדי לפתור כל תקלה במהירות וביעילות.

 

מה בנושא מחיר השכרת שירותים לאירועים.

ובכן באופן טבעי, שירותים כימיים לאירועים נחשבים הזולים ביותר אך למרות הוויתור המשמעותי על נוחות ומראה, כאשר עושים נכון את החישוב עפ”י מספר התאים הגדול לו תזדקקו בחלוקה נכונה של מספר האורחים, יתכן שתופתעו מכך שההפרש בין מחיר השכרת שירותים כימיים לשירות מפוארים יהי קטן ביותר ואולי אף לא קיים מבלי להתייחס ליתר היתרונות.

בחירה בשירותים ניידים המוגדרים “מפוארים”  על ידי הספקים ללא בחינת כל האלמנטים כגון: הידור , טכנולוגיה, שירות צמוד, שירות טכני ועוד עלולה להתברר כטעות קריטית בתכנון חתונה או הפקת אירועים ובכל מקרה ההפרש אינו מצדיק בחירה בתאי שירותים ניידים בהם הרמה או השירות ” קטנים במעת”. בחישוב כולל של עלות הפקה של אירוע מדובר בסכום זניח וויתור על אטרקציה מדהימה באירוע שלכם במקרה הטוב וקטסטרופה במחיר הפחות טוב.

 


צלצלו או שלחו הודעת ווטסאפ:   0584-355599

לשם קבלת פרטים אודות הקרון והשירות המתאים לאירוע שלכם ניתן גם לשלוח בקשת תיאום שיחה בקישור הבא:  “פגישה טלפונית” .

(ראו בקישור לטופס הפניה- נא לחצו כאן לטופס בדיקת זמינות)

הקפידו למלא הפרטים בדיוק כדי שיצרו עמכם קשר במועד המבוקש.

 

 

Call Now Button דילוג לתוכן