058-4355599

השכרת שירותים ניידים בירושלים ולקהילות החרדיות

הייחודיות של השכרת שירותים ניידים בירושלים ולקהילות חרדיות

ירושלים עיר הבירה של ישראל מאגדת בתוכה מגוון אוכלוסיות, בין אם מדובר בדתות ומגזרים שונים ובין אם מדובר באוכלוסייה חילונית, דתית או חרדית, חשוב להתאים את השירות שלנו לאוכלוסייה הזקוקה לשירותים בחתונות, אירועים מיוחדים וכנסים תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ומתאימה לסוג האירוע ומגוון הצרכים השונים.

שירותים ניידים לאירועים חרדים

הפעם ברצוני להתייחס לדרישות שירותים ניידים לאירועים חרדים. הצרכים והדגשים של האוכלוסייה הדתית והחרדית בירושלים ובישובים השונים בארץ. בחברתנו השירותים הניידים מותאמים לסוגי אירועים שונים, בין אם מדובר באירועים בשטח הפתוח ובין אם מדובר באירועים הנערכים בגני אירועים, חצרות הבתים או במוסדות כגון מכללות, בתי מדרש או בתי ספר.

אוכלוסייה זו חשיבות רבה להפרדה בין נשים וגברים, עמדות נטלה לנטילה המצויות בתאים מופרדים מתאי השירותים ובמקרה של השכרת שירותים לחתונות, נדרש לעיתים גם תא התייחדות לזוג הטרי או תא איפור לכלה.

חשוב למארחים בדרך כלל לדאוג לגישה נוחה ובטוחה של אוכלוסייה מבוגרת לתאי השירותים ולעיתים, קיים צורך אף בשירותים ניידים נגישים עם מעלון נוח  לבעלי מוגבלויות הליכה וברור שמעבר לאספקת מעלון תקני ונוח, יש לוודא תא שירותים ניידים לאירועים חרדים יהיהמרווח ונוח המותאם אף הוא ומונגש לאורחים הזקוקים לכך.

על תא לכלול מעבר  לקיום מעלון נוח ובטיחותי העומד בתקנים, אמצעי עזר כגון ידיות אחיזה נוחות, ללחצני התראה, ברזי מים וכיורים בגובה הנכון הכוללים הפעלה ללא מגע יד,   מייבשי ידים נוחים בגובה הנכון, מתלי מעילים ועוד, כך בעלי הנכות ייהנו מן האירוע באופן מלא ומכובד.

קיימת אפשרות להנגשת הגישה לתא השירותים הניידים ע”י הנחת “רמפה”, אך מכיוון שלקרות שירותים גובה מסוים המצריך רמפה ארוכה במיוחד של 6-8 מטר בכדי לעמוד בתקן השיפוע הנוח ולהבטיח עליה וירידה עם כיסא גלגלים בצורה בטוחה.

גם לאורחים המבוגרים ואלה מתקשים בהליכה שאינם מסתייעים בכסא גלגלים יש לאפשר בשירותים ניידים לאירועים חרדים,  מדרגות יציבות ומאוזנות הכללות מעקה אחיזה נוח ובטוח. אירוע מוצלח, מחייב ביקור מקדים במקום ובדיקה והערכות יסודית  עד לפרטים הקטנים ביותר.

תאי הנטלה בקרון שירותים צריכים להיות מסומנים בשילוט ברור ובולט של ההפרדה בין גברים לנשים ותאי איפור ונטלה ולהתאים לקונספט האירוע ולכלול תאורה נוחה ומהודרת, ברזים וכיורים מעוצבים, מגבות זמינות מעבר למתקני ניגוב נייר ומייבשי ידיים המותקנים למען המשתמשים.

כיוון שנוחות והידור הינם שם המשחק, השירותים הניידים צריכים קלים לניוד, פילוס והצבה, ולאפשר  שימוש יציב ונוח .

 

שירותים לאירוע עם מוזיקת רקע ומיזוג אויר

גם באירועים למגזר החרדי  רצוי למקסם הנאה ולאפשר שירותים ניידים לאירועים חרדים חוויה ייחודית לאורחים בעזרת השמעת מוזיקת רקע מותאמת על ידי מתן אפשרות למזמינים לבחור את המוזיקה שתושמע, וברור שגם להתאים את עוצמת המוזיקה לאופי האירוע.

כיוון שאירועים נערכים גם בקיץ כשחם בחוץ, על השירותים להיות ממוזגים ומאווררים ע”י מזגנים עוצמתיים, וונטות מושתקות לתחלופת אויר ומבשמים אוטומטים בכל התאים.

לא שכחנו, במידה ומדובר באירוע כמו חתונה ויש צורך בתא הנכה או התייחדות רצוי שנדע על כך בעוד מועד ונספק לאירוע תאי שירותים ניידים הכוללים תא נוח ומפואר במיוחד למטרה זו.

ניקיון ושירות צמוד

חשוב מאד! יש לוודא שהחברה מספקת אנשי שירות וניקיון בוגרים ומקצועיים הצמודים לקרון השירותים לאורך כל האירוע. שומרים על חפצים, עוזרים למתקשים, מכוונים לתאים הפנויים, מנקים בצורה רציפה ומושלמת את התאים כל העת ומימנים במערכות הקרונות כך שבעזרת רכב שירות צמוד יוכלו לפתור בעיות ותקלות במהירות הבזק ללא צורך בהזעקת איש שירות מרוחק במי יודע מתי יגיע…

Call Now Button דילוג לתוכן