058-4355599

שירותים ניידים לאירוע עם מערכות ווקום לעומת שירותים עם אסלות ניאגרה

 

השוואת בין שירותים ניידים עם מערכות ווקום לבין בית שימוש כימי או עם אסלות ניאגרה:

אופן פעולה:

שירותי שירותים ניידים עם מערכת ווקום פועלים באמצעות מערכת שוטפת בשיטת ווקום. כשלחצים על מתג הפעלה בגמר השימוש בשירותים, תכולת האסלה נשטפת, הפסולת נשאבת  דרך המערכת באמצעות משאבת ווקום היוצרת תת-לחץ שגורמת לפסולת לנוע במהירות דרך משאבה טוחנת ההופכת את כל הפסולת לנוזל ומזרימה את הביוב ישירות ללא דליפות ריחות לא נעימים היישר למיכל ביוב אטום בתחתית קרונות השירותים הניידים.

מספר שניות לאחר תחילת השאיבה ניתנת פקודה מהפקד הממוחשב למתזי לחץ מים המסתרים בתוך האסלה ואלה מזרימים מים נקיים השוטפים בצורה מושלמת את פנים האסלה ומותירים אותה ממבהיקה ומוכנה לשימוש האורח הבא.

שימוש במים בשירותים ניידים מפוארים:

כל התהליך צורך פחות מחצי ליטר מים וכך הצורך במיכל ענק לקליטת ביוב מתייתר והאפשרות לשימוש למספר רב יותר של אורחים מתאפשר בשונה ממערכת הכוללת אסלות עם מיכל ניאגרה אשר מכיל כ ששה עד שמונה ליטר לשימוש בכל הדחה.

ייעוד השימוש:

השימוש במערכות שירותים עם מערכת  ווקום ( שירותים זמניים מפוארים )   נהוג בעיקר במוסדות אשר לנגד עיניהם עומדת טובת החיסכון במים, סביבת שימוש בה מכלי מים וביוב מוגבלת במקום או שאין בהם אפשרות לריקון והטמנת ביוב בכפוף לחוקי שימרה על הסביבה והטבע כגון, רכבות יוקרה, ספינות, חדרי שירותים חדשניים במגדלי מגורים ועסקים וכמובן באירועים וחתונות הנערכים לצד בתים ומפעלים, בחצר או בשטח הפתוח בקרונות ותאי שירותים ניידים מפוארים לאירועים ובמקומות זמניים שבהם לא קיימת תשתיות סניטריות קבועות.

 

תחזוקה ועלות בשירותים ניידים מפוארים:

עלות מערכות שירותים עם מערכת אסלות ווקום גבוהה לאין שיעור מהתקנת אסלות רגילות והתחזוקה של שירותים ניידים וואקום מתוחכמת ויקרה יותר מאשר תחזוקת שירותים כיומיים או שירותי ניאגרה.

החיסכון במים, חיסכון בהתקנת מכלי מים וביוב גדולים והחיסכון בעלות ריקון והטמנה של כמות ביוב גדולים מצדיק לאורך זמן את השקעה ועלות התחזוקה השוטפת בשירותים ניידים וכן את החיסכון בחומרי ניקוי והתוצאה המעולה של שטיפת האסלות בעיקר בסביבה מהודרת ויוקרתית ובאירועים בהם צורך בשירותים זמניים.  


השוואות טכניות בין שירותים ניידים עם אסלות ווקום לבין אסלות ביתיות:

שימוש במים בקרון שירותים ניידים לאירוע – מפוארים:

שירותים ניידים מפוארים ווקום משתמשים במים בצורה יעילה יותר משירותים ביתיים עם מיכל ניאגרה גלויה או מוסתרת ובכך מוזלים עלויות התקנת ומילוי מכלי מים וביוב גדולים במיוחד המוגבלים משמעותית בהתקנתם בקרונות שירותים ניידים לאירועים ולכן ברוב המקרים מגבלים את כמות המשתמשים וזמני שעות השירות בעוד שירותים ניידים עם מערכות ווקום מתקדמות מקדמים השקפות עולם סביבתית ושמירה על הטבע, חוסכים עלויות שימוש ומאפשרים שירות שעות ארוכות יותר של קרון השירותים הניידים באירוע.

שליטה בריחות בשירותים ניידים פשוטים זמניים ובשירותים ניידים עם מערכת ווקום

שירותים ניידים פשוטים מסוג ניאגרה משתמשים בשיטת שטיפה הפועלות בשיטת לחץ אטמוספרי וללא שאיבת מערכות וואקום כך שאיכות השטיפה והניקיון תלויים בכוח הנפילה החופשית של המים ממיכל הניאגרה לאסלה וממנה למכלי הביוב.  לכן השליטה בריחות לא נעימים מוגבלת בהשוואה למערכת וואקום סגורה בשירותים ניידים היכולה להציע שליטה ולמנוע ריחות לא נעימים לגמרי אף באירועים הנערכים בשטח הפתוח ולאורך שעות רבות של שימוש.

 

 

 

 

 

 

 

 

Call Now Button דילוג לתוכן