058-4355599

טכס מכון ההתפלה קיסריה

איזה תענוג, איזו חברת הפקות מדהימה!

כרגיל תענוג לתת שירות לחברת ההפקות “ערוגות הבושם“. והפעם בטכס חניכת תעלת הניקוז של עודפי המלח הנוצרים בעת התפלת מי הים במכון ההתפלה החדיש בחוף קיסריה.

אירוע מושלם, מאורגן כהלכה כולל מפגש קבלת פנים מכובדת ודוכני אוכל ושתיה למוזמנים. לאחר מכן חשיפת פתח התעלה וברכות של הרב והכומר שכיבדו בנוכחותם את הטכס לצד העובדים המסורים של החברה הצרפתית שהופקדה על המלאכה.

שמחנו לספק לטכס שירותים ניידים בסטייל המקובל בחברתנו וכמובן כיוון שאירוע מוקפד כמו שיודעים להפיק ב”ערוגות הבושם” , חייב להיות אקסקלוסיבי תוך הקפדה על כל פרט. ביותר. לכן סיפקנו לבקשת החברה את אחד הקרונות  השירותים הניידים שלנו המעוצב בקפידה ורמת ניקיון  שהינה אטרקציה לכל דבר. כמובן התאמנו את השירות לקונספט של האירוע והצוות המתאים שדואג הן על שמירת הניקיון והן אנשי שירות טכני המומחים בפתרון כל בעיה טכנית במקום.

קרונות השירותים הניידים של פורשור מומחים מסופקים לא רק לכנסים מקצועיים, ימי חברה וטכסים ממלכתיים. ניתן להזמין אותנו ואת תאי השירותים המפוארים לאירועים, חתונות, מסיבות חינה , לחוגגים לכבוד חתן וכלה,  , כנסים ואיורעים בשטח או לצד הבית, מכללות וביקורי אחמי”ם

קרונות השירותים שלנו ממוזגים ומבושמים וכוללים מגוון אפשרויות של חדרי “נטלה”, איפור ועוד.

לכל אופני ההתקשרות עימנו:

שירותים ניידים נגישים ומפוארים לאירועים מבית פורשור מומחים     http://www.913.co.il/

Call Now Button דילוג לתוכן