058-4355599

אזורי שירות -שירותים ניידים

 

שירותים ניידים לאירוע חברה מגלגל אזור מדבר נבי מוסא

(  אזורי שירות שירותים ניידים בתחתית העמוד)

הכדאיות בהשכרת שירותים ניידים מפוארים

כאשר אנו מתכננים אירוע כגון חתונה, מסיבת יום הולדת,  כינוס חברים ומתכונים להזמין בין  מספר עשרות לבין מאות של מוזמנים קיימים מספר אלמנטים שיש לתת הדעת אודותיהם טרם החלטה על השכרת שירותים ניידים.

בין הנושאים העולים על הפרק בדרך לתכנון אירוע מוצלח, מכובד ובלתי נשכח , אנו נוהגים בדרך כלל לתת הדעת לנושא ההושבה, להזמנת ספקי הכיבוד דהיינו חברת הסעדה או שף מומלץ.  כן אנו נותנים דעתנו בנושא אזורי השירות, הבידור, בין עם מדובר בהרצאה, סטנדאפ, הופעת אומן או מוסיקת רקע. נושאים שאכן להשפיע על ההצלחה של האירוע ושביעות רצון המוזמנים.

אחד הנושאים המטרידים בדרך כלל את בעלי הבית הינו השימוש של האורחים בחדרי השירותים שבתוך הבית או במקרה אירוע חברה, במשרדי החברה משום התנועה הבלתי פוסקת של האורחים מהחצר לבית או לחדרי המפעל וחזרה תוך פגיעה בפרטיות וכמובן התורים, הצפיפות ליד השירותים לצד הלכלוך והחזות הלא נעימה בעקבות תנועה זו בשירותים עצמם ובדרך אליהם.  אפילו פתרון בדמות איש ניקיון צמוד אינו יכול תת מענה הולם לסוגיה זו שלא לדבר על אספקת חומרי ניקיון , נייר ניגוב, מגבות ידיים, סבונים ועוד.

האפשרות לשימוש בהשכרת שירותים ניידים מפוארים הינה מענה מצוין מבחינת הנעת האורחים, השקט הנפשי של המארחים לצד תרומה לעיצוב האירוע ורמתו.

שירותים ניידים מפוארים הינם פתרון נוח ללא צורך בתשתיות מורכבות כגון מערכות ביוב ואף במקרה של צורך ניתן להזמין שירותים ניידים כולל גנרטור (מחולל זרם) מותאם ומושתק המתופעל על ידי צוות טכני של השירותים הניידים.

לא מפליא שבשנים האחרונות חלה עלייה חדה בפניות להשכרת שירותים ניידים מפוארים לצד עליה מתמדת במגוון האפשרויות בהשכרת שירותים ניידים, בגיוון ורמת התאים והשירות לרמה של חמישה כוכבים הן בעיצוב, הן בטכנולוגיה, הן בנגישות ואף במחיר השווה לכל נפש..

גם במקרה בו מתקיים האירוע בשטח ללא מקור מים זורמים, אין זו בעיה וניתן לקבל קרון אשר בתחתיתו מותקנים מכלי מים וכך ניתן להפעילו ללא אספקת מים במקום האירוע.

אם בעבר היה ניתן לראות שירותים ניידים אשר היו מגיעים לאירועים רק באזורי שירות מוגבלים ובצורה סטנדרטית וצנועה, הרי שהיום ניתן למצוא דגמי יוקרה של שירותים ניידים מפוארים שהושקעה בהם מחשבה רבה וכמו כן משאבים רבים על מנת לתת את התוצר המושלם.

שירותים ניידים מפוארים בכל הארץ!

אנו מספקים את השירות שלנו בפריסה ארצית ומגיעים לכל מקום בארץ עם שירותים ניידים מפוארים שמתאימים לכל תנאי שדה ולכל אירוע.

אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

 

שלח – ווצ-אפ בכל שעה

אזורי שירות

בין שירותינו

Call Now Button דילוג לתוכן