058-4355599

צוות פורשור מומחים לשירותים ניידים מפוארים ושירות נהדרים רוצה שהיום הגדול שלכם יהיה מיוחד ובלתי נשכח עד עולם.

לכן, רמת ההקפדה על אספקת שירותים ניידים נגישים נוחים מתפקדים ונקיים ביום החתונה שלך או כל אירוע חשוב אחר שתפיקו היא חיונית. אנו ב “פורשור” מומחים נדאג לספק ולוודא  שירותים נקייםאיכותיים  שיעלו על הציפיות שלכם ויספקו לאורחים שלכם חוויה נפלאה לאורך כל האירוע.  ברור, חתונות משתנות בגודל ובמשך שעות האירוע ואנחנו רוצים להבטיח לכם שאנחנו מוכנים להכיל אתכם ואת האורחים שלכם עם השכרות שלנו ברמה של חמישה כוכבים, קרוואן שירותים ניידים מפוארים ותחנות שטיפת ידיים שיתאימו בדיוק לאופי המסיבה ולמוזמנים. אנו יכולים לספק שירותים ניידים עצמאיים כמו גם נגררים לשירותים יוקרתיים הכוללים עמדות איפור וכנה או לחלופין עמדות נטלה בנוסף לעמדות שטיפת ידיים הנמצאות בכל תא שירותים. קרונות השירותים הניידים המפוארים שלנו הינם בכל הגדלים ושירות השכרת שירותים ניידים בחברת “פורשור מומחים” כולל ביקור מקדים כשבוע לפני האירוע לבדיקה וייעוץ מקדימים ללא הלחץ ביום האירוע, משלוח,קרן השירותים ביום האירוע כך שיגיע בעוד מועד לפני הגעת האורחים ויפעל בזמן.  מיקום, פילוס, הכנה, חיבור לחשמל, מים או גנרטור במידה והוזמן.  ניקוי ותחזוקה,שוטפת בכל זמן ההשכרה, ליווי טכני ורכב שירות טכני צמוד. פירוק ופנוי כולל פינוי ביוב,   וכולם כלולים בהזמנה שלך.

 

כמה עולה השכרת שירותים ניידים מפוארים לחתונה?

חברת “פורשור מומחים” שירותים גאה להיות מסוגלת להציע לכם מחירים תחרותיים עבור השכרת שירותים לחתונה ואירועים בפריסה ארצית. עליכם לזכור כי ישנם מספר גורמים אשר ישפיעו על מחיר ההשכרה שלכם.

  • משך ההשכרה.
  • נדרש סוג השכרת שירותים ניידים.
  • מיקום ההתקנה.
  • תוספות מיוחדות.

צור קשר עוד היום למידע נוסף אודות תכניות השותפים שלנו ואפשרויות הוזלות מחיר השכרת שירותים ניידים מפוארים שלנו  וקבל הצעת מחיר ללא התחייבות !

 

השכרת קרוואן שירותים ניידים יוקרתי לחתונות

לשירותי החמישה כוכבים של “פורשור”    יש השכרת קרוואנים לשירותים שונים עבור חתונות. יש לנו השכרות סטנדרטיות למספר שעות אירוע , השכרות יוקרה והשכרות n מיוחדות לארגונים אשר זקוקים להשכרת שירותים ניידים מפוארים לכנסים וקייטנות הנערכים בשטח סגור ומאובטח של המפעל או החברה  מלאו את טופס הצעת המחיר שלנו וספרו לנו עוד על החתונה שלכם או על האירוע שאתם מתכננים ונוכל לעזור לכם לכוון אתכם בכיוון הנכון. להלן כמה תכונות שיש להשכרת נגרר שירותים יוקרתי שלנו:

  • תאורת LED חזיתית ותאורה יוקרתית עיצובית בתאים.
  • שירותים עם מערכת ווקום ממוחשבת ושטיפה במים מתוקים ללא כימיקלים.
  • אוורור ובישום יוקרתי
  • ברזים מהודרים ללא מגע יד אדם בכל תא בנפרד לאינטימיות מלאה
  • מכשירי סבון מלאים ואוטומטיים
  • מייבשים ומגבות נייר
  • מיזוג אוויר וחימום
  • תרמוסטט צמוד קיר לשמירה על טמפרטורה קבועה ונעימה
  • מספר דוכנים פרטיים
  • מראות באורך מלא בעמדות השטיפה.
  • מדרגות מעוצבות ובטחות ומעקות נוחים
  • תקנים ומדפים למלאי נוסף של נייר טואלט.
  • שמירת חפצים והקפדה על ניקיון שטף וקפדני של אנשי השירות שלנו

אלו הם רק כמה מהשירותים האינסופיים שמציעים קרוואנים יוקרתיים לשירותים לאירוע. צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר חינם!

 

שדרגו את היום המיוחד שלכם עם אטרקציה השכרת שירותים מפוארים ויוקרתיים מ “פורשור מומחים” לשדרוג אירועים ושמחת חוגגים.

כשמדובר בחתונות ומסיבות אירוסין, כל פרט חשוב. מעיצובים מעולים ועד קייטרינג גורמה, יצירת חוויה בלתי נשכחת היא המפתח. מרכיב אחד שמתעלמים ממנו לעתים קרובות אך קריטי הוא מתקני השירותים והצורך בניקיון ואספקת תאי שירותים מספקים ונוחים. כאן נכנסת לתמונה השכרת קרוואנים מפוארים של “פורשור מומחים” לשדרוג אירועים, שירות מוקפד ושירותים ניידים יוקרתיים ומציעה מגוון יתרונות שבאמת יכולים לשפר את היום המיוחד שלכם.

  1. משיכה אסתטית ונוחות:

נושא העיצוב הפנימי ואף החיצוני של שירותים ניידים מפוארים לאירועים חשוב לנו ביותר ולכן הינם מעוצבים מתוך מחשבה על נראות, ניקיון ונוחות. אנו שומרים על יחידותינו מתוחזקות היטב כך שכמה שפחות תשומת לב תימשך אליהן. המטרה שלנו היא לגרום להם להשתלב באווירת האירוע שלכם ולספק חוויה נקייה ונוחה לאורחים.

  1. נגישות לכולם:

השכרות שלנו לכנסים, חתונות, מסיבות אירוסין ועוד תוכננו תוך מחשבה גם על נגישות. לעתים קרובות יש הצדקה באספקת קרון שירותים ניידים נגיש כוללים מתקנים עבור אנשים עם אתגרי ניידות, המבטיחים שכל אורח יוכל להשתמש בנוחות ובאופן עצמאי בשירותים. בדוק את יחידות שירותים ניידים נגישים לכיסאות גלגלים וסרטון: קרוואנים שירותים ניידים הכוללים מעלון נגיש תקני

  1. פְּרָטִיוּת:

אפשרויות שירותים אלו מספקות רמת פרטיות שלעתים קרובות חסרה בשירותים ניידים סטנדרטיים. האורחים שלכם יכולים להתרענן ולקבל רגע שקט לעצמם, לתרום לנוחות ולהנאתם הכללית.

  1. זרימה יעילה של אורחים:

מתקני שירותים מאובזרים היטב והצוות הצמוד עוזרים לשמור על זרימה חלקה של אורחים לאורך האירוע שלכם. הזמינות של חדרי שירותים יוקרתיים יכולה לצמצם את התורים ואת זמני ההמתנה, ולאפשר לכולם לחזור לחגיגות מיידית.

  1. הרשם את האורחים שלך:

הצעת מתקני שירותים יוקרתיים בחתונה או במסיבת האירוסין שלך ממחישה את תשומת הלב שלך לפרטים ומחויבות לנוחות ולשביעות רצונם של האורחים שלך. זה משאיר רושם מתמשך ומוסיף נופך של תחכום ליום המיוחד שלך.

  1. צדדיות והתאמה אישית:

השכרת קרוואנים מפוארים ב”פורשור” ושירותים יוקרתיים מגיעים בגדלים ובתצורות שונות, ומאפשרים לכם לבחור את האפשרויות המתאימות ביותר לגודל ולסגנון האירוע שלכם. אתה יכול להתאים אותם כך שיתאימו לנושא ולערכת הצבעים שלך, ולהבטיח שהם משתלבים בצורה חלקה בעיצוב הכולל של האירוע שלך.

  1. ניסיון ללא לחץ:

עם השכרת שירותים יוקרתיים, אתה יכול להיות רגוע בידיעה שלאורחים שלך תהיה גישה למתקנים מהשורה הראשונה. לא תצטרכו לדאוג לגבי מצבם של שירותים מסורתיים או מהאתגרים הלוגיסטיים של אירוח של מספר רב של אורחים.

 

 

איזה סוג של שירותים ניידים כדאי לבחור לחתונה/אירוסין?

בעת קביעת השירותים הניידים האידיאליים לחתונה שלך, שקול את הגורמים הבאים:

  1. ספירת אורחים: הבטחת הנוחות של האורחים שלך היא החשובה מכל. היוועצו בבחירת את קרון השירותים הנכון מבחינת קיבולת המים ומכלי הביוב על פי המספר הנכון של שירותים כדי למנוע תורים ארוכים ולשמור על זרימת החגיגה שלך.
  2. משך: עבור חתונות שנמשכות אל תוך הלילה עם משקאות אלכוהוליים, צפו לשימוש מוגבר בשירותים. מתקנים כגון מכלים תחתיים ו/או אפשרויות פינוי פסולת במהלך האירוע  ( במיוחד באירוע ארוך מהרגיל או כנס המתמשך שלאורך מספר ימים)  מתאימים הם חיוניים כדי להתאים לצרכים של האורחים שלך.
  3. מיקום: בחר מיקום דיסקרטי אך נגיש בקלות עבור השירותים הניידים, וודא שהחזית המהודרת שלהם בלבד הינה בנוף ישיר של האורחים שלך או פינת האוכל.
  4. משיכה אסתטית: הגדל את חווית השירותים על ידי הוספת נגיעות מתחשבות כגון סידורי פרחים עציצים ותפאורה, סלסלות מוצרי טואלטיקה, סבונים אלגנטיים ונרות. הפרטים הקטנים האלה משפרים את האלגנטיות הכללית של החתונה שלך ומשאירים רושם מתמשך על האורחים של וצוות “פורשור” ישמח לסייע גם בנושא זה.

 

עושים מסיבה? חתונה או כנס? השכרת קרוואן לשירותים ניידים מפואר היא המהלך לשדרוג האירוע שלכם ל-5 כוכבים !

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר חינם וקבלו כל התשובות לשאלות שלכם.

צלצלו או שלחו הודעת ווטצ-אפ  ל 0584-355599

Call Now Button דילוג לתוכן