058-4355599

החוויה בסרטון הדגמה שירותים לאירועים

שירותים ניידים לאירועים

עומדים בפני אירוע? רוצים לוודא שלקהל שלכם יהיו שירותים ניידים עם התנאים המפנקים ביותר כדי להרגיש הכי מכובד שניתן? צפו בסרטון ותוכלו  לוודא שהאורחים שלכם ירגישו מכובדים, תוך שימוש חוויתי בקרונות תאי שירותים ניידים, בהידור ויעילות טכנית ורמת שירות עליונה. לא תאמינו עד כמה נוכל לשדרג את שמחת החוגגים באירוע שנתכנן עמכם!

 

למי נועדו השירותים הניידים

שירותים ניידים של חברת פורשור מומחים מיועדים למגוון הרחב של כל הפקות האירועים, אם בסמוך לבתים פרטיים, משקים, גני אירועים ושטחי כנסים, כמו גם באזורים פתוחים בהם לא קיימים שירותים בקרבת מקום או שהשירותים המצויים אינם בסטנדרט המתאים לאירוע שלכם. באמצעות השירותים הניידים המפוארים שלנו, יוכלו המוזמנים שהזמנתם להינות מרמת נוחות של חמישה כוכבים, לשימוש במהלך האירוע, בתנאים אקסקלוסיביים, אשר מאפשרים גם התכוננות לאירוע באופן בו קיים כל הנדרש כדי שהם יוכלו להינות מהתארגנות לכל סוג הפקה  בדרך מכובדת ואף להינות מניצול כל רגע פנוי בצורה מכובדת.

 

שירותים ניידים עם מעלון מונגש באופן מלא

כיום, קשה למצוא שירותים ניידים עם מתקנים נגישים באופן מלא  לבעלי מוגבלויות. חמור מכך המצב, כאשר מדובר על השכרת שירותים ניידים לחתונות ואירועים. פורשור מומחים הינה חברה הרואה לנגד עיניה חשיבות עליונה בנושא הגישות בארץ ולכן השקיעה מחשבה רבה ומשאבים בפתרונות הנגשת השכרת שירותים מפוארים, השירותים הניידים המצוידים בהנגשה מקסימלית לנכים, כוללים תאי שירותים מרווחים ונוחים הכוללים אפשרות כניסה נוחה ועצמאית במעלון נגיש נוח ובטיחותי העומד בתקנים מחמירים ותא מרווח ונוח, הכולל אמצעי עזר לנכים, ידיות תמיכה, לחצן פעמון, ברזי שטיפה אינטימית להיגיינה מושלמת ונוחה,  מתקני ייבוש ונטילת ידיים עם הפעלה אוטומטית ועוד, כל מה שניתן וחשוב כדי שהאורחים בעלי המוגבלות ייהנו באופן מלא משמחת האירוע ולקבל את התנאים המגיעים לכל המוזמנים הנכבדים.

החוויה בסרט הדגמה

 

שירותים ניידים ברמה של חמישה כוכבים

תכנון של חתונה הינה משימה מורכבת למפיקים ומפיקות אירועים הכוללת ערכת שירותים לחתונה.

גם תכנון אירועים נוספים כגון כנס, מסיבה ובעצם כל סוג של אירוע שצריך לתכנן באופן מושלם, חייב  להתחיל מהכנת האמצעים החשובים ביותר למוזמנים והנושאים הראשונים שעולם בראש המפיקים המיומנים בעלי הניסיון וחוש האחריות מבין מכולל המשימות הינם תאי שירותים ניידים מהודרים ומתוכננים עד לאלמנטים הקטנים ביותר. כיוון שכך, לא מפתיע שמבחר תאי השירותים הניידים של חברת פורשור מומחים לשדרוג אירועים בשירותים ניידים מפוארים מתוכננים הן טכנית והן עיצובית ברמת הידור ופְּרֶסְטִיזָ’ה ללא פשרות, ביוקרה ורמת שירות צמוד הטובים ביותר בארץ. התכנון של תאי שירותים הניידים שלנו,  הינו קפדני, מפואר  ובנוחות ייחודית המלווה בצוות תומך, המאפשר בחירת תאי השירותים המותאמים לאופי האירוע ולצרכים הייחודיים החשובים למפיקי האירוע והמוזמנים.

התכנון אצלנו מתחיל בתחקיר קצר אך חשוב אודות מועד האירוע, מיקומו בארץ, הסיבה לצורך בשירותים ניידים וסוגם, מספר המשתתפים כולל אנשי הצוות במקום, אופי האירוע כגון: כנס ובו כיבוד קל בלבד, חתונה בה יוגש תפריט קבלת פנים, שתיה קלה ולחריפה, ארוחה מלאה וקינוחים.  מרחק המיקום של האירוע מאזור המגורים של המוזמנים, שעות האירוע, אפי השטח : מרוצף, כבוש, סלול, חולי, חוף ים ועוד. האמצעים העומדים לרשות המארגנים והספקים: אספקת מים, חשמל במקום, מחוללי זרם (גנרטורים) ונתוני אספקת החשמל. אפשרות פינוי ביוב ומים אפורים. הצורך האמצעי הנגשת לבעלי מוגבלויות ואפיונם.

וחשוב לא פחות, ביצוע ביקור צוות מקצועי במקום לפחות שבוע ועד 3 שבועות טרם תאריך האירוע בכדי ללמוד ולייעץ אודות מקום העמדת השירותים הניידים, כיווני נסיעה ופינוי, לאן פונות הדלתות וכיצד (אם בכלל) תתבצע הפרדה לגברים ונשים כיוון שניתן להשכיר שירותים ניידים לאירועים הכוללים עמדות “משתנה” לשימוש הגברים הרוצים בכך באופן שימנע תור ארוך ומיותר ליד דלתות תאי האסלות שבשירותים הניידים.        יש לקחת בחשבון כי רצוי שלהשכרת שירותים לאירוע יתלוו אנשי שירות, ניקיון וטכנאי עם רכב שירות צמוד ובו כל הנדרש לשם רצף פעולה אמין של קרנות השירותים לצד ניקיון מושלם, שמירת חפצים, הדרכה ועזרה למתקשים.

לאירוע, כנס, יום הולדת או לחתונה שלכם אין הזדמנות חוזרת ולכן ראוי לקרוא ההמלצות ולהקפיד על כל הנושאים החשובים בעת בחירת ספק שירותים ניידים מעולה.

ניתן גם לבקש לבוא לבקר באירוע באזורכם בו מספקת החברה קרון שירותים ניידים דומה טרם האירוע שלכם.

Call Now Button דילוג לתוכן