058-4355599

הוזלת מחיר שירותים ניידים מפוארים להשכרה לאירוע

כיצד מחושב מחיר השכרת שירותים ניידים מפוארים לאירוע

שירותים ניידים ברמה גבוהה

שירותים ניידים ברמה גבוהה

אירוע מוצלח, ראוי שיתוכנן בקפידה בידי מפיק מסור או המזמינים עד לפרטים הקטנים ביותר. משום כך, על השירותים הניידים מעבר להידור ועיצוב מושלם, להיות מתאימים מבחינת נוחות לאופי האירוע גם מבחינת סוג האירוע.

גם לקחת בחשבון את מספר המוזמנים ואת מספר אני הצוות (שגם הם עשויים להצטרך להתפנות בשירותים הניידים). את כמות תאי השירותים הקבועים במידה וקיימים במקום.

חשיבות רבה יש למועד האירוע ומספר השעות לקיומו בכדי לחשב את כמות המים הנדרשת ובעיקר את כמות קיבולת ה” מים אפורים”   והביוב שיש להכין עבורם קרון הכולל מכלים מתאימים מבחינת הנפח או לחלופין שירות ריקון ביוב.

בהכנת הצעת מחיר לשירותים ניידים לאירוע יש לקחת בחשבון גם את האפשרות לאורחים בעלי מוגבלויות שאולי יצטרכו לשירותים הכולל תא מונגש ואף מעלון תקני ונוח. במרבית לקוחות ומפיקים העוסקים בעריכת אירועים בשטח או בגינת הבית לא קיימים שירותים עם נגישות מלאה לנכים. במיוחד כאשר מדובר בשירותים ניידים.

בחברת פורשור מומחים אנו גאים לאפר השכרת שירותים ניידים הכוללים הנגשה מלאה, אנו מספקים תאים מרווחים ונוחים עם  מעלון נוח ובטיחותי ואמצעי עזר למתקשים, כולל ידיות תמיכה, ברזים ומתקנים מודרניים  המקלים על בעלי מוגבלות וכך מובטחת  הנאה מוחלטת מהאירוע לכל המשתתפים.   הצורך בתא נגיש הינו חלק מהמידע לא אנו נזקקים לשם הפקת הצעת מחיר לשירותים ניידים שלנו.

במטרה ניקיון ברמה מושלמת, ללא תקלות, אנו מספקים אנשי תחזוקה צמודים, שתפקידם לדאוג באופן שוטף למצב ניקיון חדרי השירותים, ואף לתת מענה  לתקלה טכנית אפשרית במהירות בעזרת רכב שירות הנמצא במקום לאורך כל האירוע, ברור שאורך שעות האירוע משפיעות על שכר עובדי התחזוקה הנאמנים שלנו ועל הצעת המחיר לשירותים לאירוע שלכם.

שירותים ניידים לאירועים מוזמנים לכינוסים ומסיבות מסוגים שונים: כגון אירוע בשטח הפתוח, חתונה, חינה מסיבת אירוסין, כנסים שנערכים תחת כיפת השמיים, ביקורי אחמי”ם הדורשים מקסימום לייף סטייל, ימי הולדת וימי גיבוש בחצר, פארקים או בשטח פתוח ועוד.

לשם הפקת הצעת מחיר לבתי שימוש זמניים לאירוע יש צורך גם במידע אודות האפשרות לקבלת חיבור חשמל, מים וביוב במקום אירוע או לחלופין נוכל לספק מענה לכל צורך כזה, כגון השכרת גנרטור חשמלי איכותי מושתק ומותאם לדרישות הטכניות של הקרון המוזמן.

באפשרותנו לדאוג גם לאספקת מים עצמאית בקרון ואף קליטת ביוב הן במכלי שירותים ניידים שלנו או ברכב פינוי ביוב שנספק באירוע.

הוזלת השכרת שירותים ניידים באירוע אפשריים ע”י תכנון מדויק של הצורך הנכון וכן באפשרותנו בדרך כלל למתן הנחה בהשכרת שירותים ניידים ושריון המתבצע מוקם ככל הניתן בכדי לחסוך מאתנו התנהלות מיותר והפקת הצעות מחיר לשריון אותו קרון שירותים ניידים לפונים נוספים להם דרוש אותו סוג קרון לאירוע באותו מועד.

ראו טופס מדגמי המאפשר לנו הגשת הצעת מחיר מוזלת ככל הניתן בהתאמה מלאה לצורך שלכם בשירותים הניידים שלנו.

 

שם מלא ישראל ישראלי
טלפון 056-666666
סוג אירוע חתונה/חינה
מס’ משתמשים 100
שטח בית פרטי
יישוב אביאל
דגם גל
1
יום בשבוע שבת
משעה…עד 19:00
מס שעות 4.0
מס ימים 1
תאריך
חיבור מים 1
1
יש ביוב
נדרש תא מונגש 0
* 0
סה”כ ₪ 
כולל מע”מ
₪ 

בדקו עכשיו!  האם קיים מבצע השכרת שירותים ניידים בהנחה כרגע : 

 

שלחו – ווצ-אפ בכל שעה

 

Call Now Button דילוג לתוכן