058-4355599

מחיר השכרת שירותים ניידים באירוע

 כיצד מחושבת עלות השכרת שירותים מפוארים לאירוע    

שירותים ניידים ברמה גבוהה

אירוע מוצלח, ראוי שיתוכנן בקפידה עד לפרטים הקטנים ביותר. משום כך, על השירותים הניידים מעבר להידור ועיצוב מושלם, להיות מתאימים מבחינת נוחות לאופי האירוע גם מבחינת סוג האירוע.

גם לקחת בחשבון את מספר המוזמנים ואת מספר אני הצוות (שגם הם עשויים להצטרך להתפנות בשירותים הניידים). את כמות תאי השירותים הקבועים במידה וקיימים במקום.

מועד ושעות אירוע

חשיבות רבה יש למועד האירוע ומספר השעות לקיומו בכדי לחשב את כמות המים הנדרשת ובעיקר את כמות קיבולת ה” מים אפורים”   והביוב שיש להכין עבורם קרון הכולל מכלים מתאים מבחינת הנפח או לחלופין שירות ריקון ביוב.

שירותים ניידים נגישים

בהכנת הצעת מחיר לשירותים ניידים לאירוע יש לקחת בחשבון גם את האפשרות לאורחים בעלי מוגבלויות שאולי יצטרכו לשירותים הכולל תא מונגש ואף מעלון תקני ונוח. במרבית מקומות עריכת אירועים בשטח או בגינת הבית לא קיימים שירותים עם נגישות מלאה לנכים. במיוחד כאשר מדובר בשירותים ניידים.

בחברת פורשור מומחים אנו גאים לאפר השכרת שירותים ניידים הכוללים הנגשה מלאה, אנו מספקים תאים מרווחים ונוחים עם  מעלון נוח ובטיחותי ואמצעי עזר למתקשים, כולל ידיות תמיכה, ברזים ומתקנים מודרניים המקלים על בעלי מוגבלות וכך מובטחת  הנאה מוחלטת מהאירוע לכל המשתתפים.   הצורך בתא נגיש הינו חלק מהמידע לא אנו נזקקים לשם הפקת הצעת מחיר לשירותים ניידים שלנו.

רמת שירותים ניידים וניקיון

במטרה לשמור בשירותים הניידים באירוע על רמת ניקיון ברמה מושלמת, ללא תקלות, אנו מספקים אנשי תחזוקה צמודים לתאי השירותים הניידים לאורך כל משך המסיבה, שתפקידם לדאוג באופן שוטף למצב ניקיון חדרי השירותים, ואף לתת מענה  לתקלה טכנית אפשרית במידה ואירעה, במהירות ובמקצועיות בעזרת רכב שירות טכני הנמצא במקום לאורך כל האירוע, ברכב השירות נמצאים כלי עבודה , אביזרים וחלקי חילוף חשובים למענה מהיר הנחוץ להמשכיות הפעלה תקינה ומושלמת של תאי השירותים, משאבות מים לברזים והאסלות, מערכות מיזוג האוויר, מוסיקת הרקע, מערכות הווקום , המבשמים , מתקני הנייר והייבוש, הברזים ועוד. ברור שאורך שעות האירוע משפיעות על שכר עובדי התחזוקה הנאמנים שלנו ועל הצעת המחיר לשירותים לאירוע שלכם.

חשמל, גנרטור ופנוי שירותים לאירועים

השירותים הניידים, מוזמנים כמובן לאירועים מסוגים שונים: ובין היתר אירועים בשטח הפתוח, במדבר, בחוף הים, לצד גני אירועים ובתים, חתונות, מסיבות חינה ומסיבות אירוסין, כנסים שנערכים תחת כיפת השמיים ותחת סככות פתוחות, ביקורי אחמי”ם הדורשים מקסימום סטייל והידור, ימי הולדת וימי גיבוש בחצר, פארקים או בשטח פתוח ועוד.

לשם הפקת הצעת מחיר מוזלת ומותאמת בדיוק לצרכים המשתנים של מזמיני שירותים ניידים מפוארים כשלנו יש צורך גם במידע אודות האפשרות לקבלת חיבורי חשמל, אפשרויות חיבורי מים וניקוזי ביוב במקום האירוע או לחלופין נוכל לספק כל מענה מקצועי לכל צורך כזה, כגון השכרת גנרטורים עוצמתיים ואיכותיים המושתקים ע”י מבודדים מפני רעש ומותאם לדרישות הטכניות של הקרון המוזמן. הגנרטורים המתאימים לנתוני השירותים הניידים המוזמנים באון מוחלט, מתודלקים על ידנו, מובאים למקום האירוע ומתופעלים ע”י צוות מיומן שלנו במקום וכמובן חוסכים מהמארגנים השכרה והובלה, תפעול, תדלוק והחזרת גנררטור מושכר שאינו תמיד מהסוג המתאים, המודרני והמושתק.

אספקת מים לשירותים ניידים מפוארים

באפשרות חברת פורשור מומחים לשדרוג אירועים  לדאוג גם לאספקת מים עצמאית בקרון ואף לאפשר קליטת ביוב הן במכלי שירותים ניידים שלנו או במידת הצורך ברכב פינוי ביוב (“ביובית”) שנוכל לספק במהלך אירוע .

הנחות ומבצעים בהשכרת שירותים לאירוע.

הוזלת השכרת שירותים ניידים באירוע אפשרית ע”י תכנון מדויק של הצורך הנכון וכן באפשרותנו בדרך כלל למתן הנחה בהשכרת שירותים ניידים ושריון המתבצע מוקם ככל הניתן בכדי לחסוך מאתנו התנהלות מיותר והפקת הצעות מחיר לשריון אותו קרון שירותים ניידים לפונים נוספים להם דרוש אותו סוג קרון לאירוע באותו מועד.

ככל שתקדימו לשריין שירותים ניידים שלנו מוקדם יותר, כך תגדל האפשרות להנחה ותנאי תשלום מצויינים וגם תוודאו זמינות ורמת השירותים המפוארים ביותר לאירוע שלכם.

שיחת נציג לבחירת שירותים מתאימים לאירוע.

ראו טופס מדגמי המאפשר לנו הגשת הצעת מחיר מוזלת ככל הניתן בהתאמה מלאה לצורך שלכם בשירותים הניידים שלנו.

 

Call Now Button דילוג לתוכן