058-4355599

שירותים מפוארים לאירועים

עומדים לפני אירוע משמעותי? רוצים להיות בטוחים שהאירוע יהיה מושלם עד לפרטים הקטנים? איך אפשר לשלוט על כל המערך ולאפשר לאורחים נוחות מקסימלית שתאפשר להם להרגיש הכי בבית שאפשר? שירותים מפוארים לאירועים, זה הפתרון האידיאלי עבורכם, שיתרום לתחושת היוקרה של האירוע, כאשר במקביל, האירוע יקבל קונספט של איכות עם נוחות.

למה צריך שירותים ניידים מפוארים לאירוע

למי לא קרה, שהוא נכנס לחנות עם חלון ראווה מפתה במיוחד, אך מבפנים גילה שהחנות שונה בעליל ממה שהיא משדרת בחוץ, וכלל אינה מעודדת רכישה? ההשקעה ביוקרה של האירוע, היא חלון הראווה והפנים שלכם, כמארחים, כאשר לעומת זאת, פנים האירוע והפרטים הקטנים המרכיבים שלו, שקובעים בסופו של דבר את מידת ההנאה מהאירוע, טמונים דווקא בדברים שלא חשבנו עליהם, כמו שירותים מפוארים לאירועים, אשר כוללים מגוון אביזרים סניטרים ומעניקים לאורחים את ההרגשה, שחשבו עבורם על כל פרט ופרט, והשקיעו עבורם את ההכי טוב שאפשר.

 

מאוחרי הקלעים של עיצוב שירותים בעיצוב  מפואר לאירוע

לעיצוב הבית, ניקח מעצב פנים, לעיצוב הבניין, ניקח אדריכל, לעיצוב הגינה, ניקח גנן, ו-כן! גם עיצוב השירותים לאירועים, נעשה על ידי מעצבים המתמחים בנישה ספציפית זו! שירותים מפוארים לאירועים, אינם נראים כשירותים ציבוריים מעוררי דחייה, כיוון שהם מעוצבים בליגה ביתית מפוארת, עם אלמנטים עיצוביים קלאסיים, המורכבים מחומרים עמידים לאורך זמן. בנוסף, כוללים השירותים, אמצעים נלווים נוספים, המשפיעים על הנראות והסטייל, כמו גם על הנוחות. בשירותים מפוארים לאירועים, נוכל למצוא: תאורה בהירה ורכה, מדרגות המקלות על הנגישות ומאפשרות פרטיות מקסימלית לשוהים בחדרי השירותים, מעקה השומר על בטיחות האורחים והמשתמשים ואפילו צמחייה מלאכותית שמעניקה אקט רענן וחיוני לאירוע.

 

חומרים איכותיים בליגה של איכות וסטייל

לא תאמינו אילו חומרים איכותיים מרכיבים שירותים מפוארים לאירועים! ממש כמו בית מלון יוקרתי ומפתה… נתחיל בתאי השירותים שמעוצבים בקפידה, בחלוקה נכונה ומאווררת ובשטח רחב ונעים. נמשיך באסלות המבהיקות, אשר כוללת מערכת וואקום שדואג לניקיון מקסימלי ואף מונע ריחות לא נעימים. ואף נמשיך בחומרים המרכיבים את הקירות: שיש וציפויי עץ, המעוצבים בחדשנות מתקדמת, בשילוב עם רצפת דמוי פרקטים, וברזים חדשניים בעיצוב מודרני, אשר מופעלים כמובן ללא מגע יד אדם, על ידי חיישנים אוטומטיים. כי המוטו של שירותים מפוארים לאירועים, זה לתת לאורחים את ההרגשה הכי מכבדת ומפנקת שניתן!

 

ומה עם תאורה?
שירותים מפוארים לאירועים, כוללים תאורה מותאמת אישית, בהתאם לקונספט השולט באירוע. תוכלו לבחור ממגוון רחב של תאורות, לשלב בין אורות צהבהבים לכחולים, ואפילו לבחור בתאורה חשוכה ועמומה המאפשרת פרטיות. לתאורה ישנה השפעה רבה על מצב הרוח של האורחים, ולכן יש לבחור בתאורה הנכונה, בצורה מושכלת ולא בצרה אקראית, על מנת להעביר לאורחים תחושה נעימה ומקבלת.

 

אין כמו מזג אוויר מותאם אישית
אחד היתרונות הבולטים של שירותים מפוארים לאירועים, נובע מההתאמה שלהם למזג האוויר. קר בחוץ, יורד גשם או שלג, ולא נעים להיכנס לחדרונים הקפואים? יש פתרון!  מערכת החימום תעניק חמימות ונעימות לחדרים ותאפשר לאורחים להיכנס לתוכם בנוחות מאוזנת. ואם בחוץ חם, השמש לוהטת בעוז והשרב מכה על הקודקודים? גם אז הפתרון יוצא לאור, בדמות מזגני קירור , אשר ממזגים את חדרי השירות, מאווררים אותם ומעניקים לאורחים נוחות ואיכות בלתי מתפשרים.



דאגה לכולם כולל כולם

אנחנו עושים הכול על מנת שהאורחים ייהנו במקסימום מן האירוע. מזמינים קייטרינג מיוחד, שף בעל שם ותוכנית מפורסמת. אבל מה עם אילו שלא יכולים להנות מכל דבר, בגלל מוגבלות שהם סובלים ממנה? האם נגזר עליהם לסבול ולא להנות מן האירוע כיוון שהוא אינו מונגש עבורם כמו שצריך? אצלנו בחברה, ישנו דגש על הנגשה ונוחות לכלל האנשים. ולכן, תוכלו למצוא בשירותים מפוארים לאירועים שלנו, אמצעי נגישות, כמו מעלון בטיחותי שמאפשר העלאה למי שיושב על כיסא גלגלים או מתהלך בעזרת הליכון, ואף חדרי שירות נגישים, עם מעקה להחזקה בטיחותית וחדר גדול המאפשר כניסה של כיסא גלגלים. כי לכל אחד מגיע להנות באירוע שלכם, עד הסוף, וללא הגבלות. ואנחנו כאן, בשביל לאפשר את ההנאה המרבית והנוחות המקסימלית,  שישפעו על האירוע שלכם, וישאירו טעם טוב על האורחים , עוד הרבה אחרי שיכבו האורות וייגמר האירוע.

נגן וידאו

שירותים מפוארים לאירועים

יכול לעניין אתכם גם: 

שירותים לאירועים – מידה נוסף

 מאמר שירותים ניידים לחתונה 

סרטון שירותים ניידים לחתונות 

Call Now Button דילוג לתוכן