058-4355599

חשיבות ביקור מקדים בהשכרת שירותים ניידים

תכננתם אירוע בו אתם עומדים להשכיר שירותים ניידים מפוארים ממוזגים, נוחים ונקיים שימשמשו את מוזמנים שלכם?     בין אם מדובר בשירותים ניידים לאירוע פרטי כגון: מסיבה, חתונה, בר/בת-מצווה או יום הולדת ובין אם מדובר בהשכרת שירותים זמניים לאירוע חברה, כנס או הפקה מכל סוג שהוא, קיימת חשיבות רבה לביקור מקדים במקום השכרת השירותים הניידים.

 

האם שכרתם בעבר שירותים ניידים?

במידה וכבר חוויתם השכרת שירותים ניידים בעבר, בוודאי זכורה לכם היטב חוויית הלחץ והטרחה שסבבה סביב הגעת השירותים הניידים למקום האירוע.   תמיד, אבל תמיד זו חוויה שהייתם שמחים לוותר עליה בכל סוגי האירועים, שמתוכננים להיערך בחצר הבית וכן כשמדובר בכינוס המבוצע בשטח.

אתם זוכרים היטב כיצד בזמן שהייתם עסוקים בדברים חשובים אחרים והיערכות לאירוע או קבלת מוזמנים וצוותי מזון, בידור והפקה, נדרשתם לכוון את נהג המוביל של השירותים הניידים ולדואג לדרך פנויה ומקום העמדה שהתברר שעליכם להתפשר על כיוון דלתות השירותים בניגוד לכיוון גישה נוח של האורחים.    שהייתם חייבים לפנות חפצים בזמן שספקי האוכל התלוננו על הפרעה לעבודתם. ממש לא נעים!

חשיבות בדיקת חשמל בהשכרת שירותים מפוארים.

במרבית הבתים קיימים שקעים למוצרי חשמל במקומות שונים וחשוב לבדוק את ההספק של כל שקע, התאמתו מבחינת מתח והספק והמרחק ממקום העמדת שירותים הניידים. בשטחי כנסים ושטחי טבע  קשה עוד יותר לבדוק ברגע האחרון נשאים אלה כאשר החשמל מסופק ממחולל (גנרטור) שסופק ע”י חברה המתמחה בכך ויתכן ולא נלקח בחשבון המצאות שירותים ניידים בעת האירוע וכאשר בוקים זאת רק בתחילת האירוע עלול הדבר לגרום עיכוב משמעותי במציאת פתרונות לכל הספקים ובכללם גם ספק שירותים לאירוע.

באופן יוצא מן הכל מקפידים בחברת פורשור מומחים להציע למזמין ביקור מקדים של אנשי מקצוע המוסמכים לוודא את ההיערכות המוקדמת טרם השכרת שירותים מפוארים ניידים נגישים או אספקת שירותים ניידים מפוארים מסוגים שונים לאירועים מסוגים שונים כגון הפקות, בהן נדרשים חדרי איפור ניידים, אירועים חרדים בהם נדרשים תאי שירותים ניידים עם עמדות נטלה ועוד.

בביקור המקדים שלנו, נבדוק כמעט הכל !, דרכי גישה, סביבה מתאימה ביותר להעמדת שירותים ניידים, התייחסות לנוחות גישה ונראות כולל מיקום הצבת אמצעי עצוב כגון עציצים, גדרות ומשטחים ירוקים, שילוט ותאורה וכמובן בטיחות ונגישות גם במידה ומדובר בתאי שירותים ניידים מונגשים הכוללים מעלון זמין ונוח לתפעול ודרך גישה פנויה.

הצוות שלנו יוודא, ידריך וישאיר הנחיות מדויקות בנושא אספקת חשמל, סוגי שקעים, הספקים , מיקום התחברות ואמצעי בטיחות ובמידה והשכרת שירותים ניידים כללה גם אספקת מחולל זרם (גנרטור) מפורשור מומחים, הרי שנוודא את המיקום הטוב ביותר לגנרטורים המושתקים האיכותיים שלנו כך שלא יישמעו ולא ייראו לאורחים, לא יפריעו בגישה לשירותים הניידים שהוזמנו ויוצבו בצורה בטיחותית כראוי.

במידה וביקשתם להוזיל השכרת שירותים ניידים בהנחה משמעותית נוספת, תוכלו גם לספק לנו מקור מים במקום.  (קרונות השירותים שלנו אינם זקוקים לכך משום שמותקנים בהם מכלי מים, אך ויתור על נשיאת משקל המים הדרושים יאפשר לכם מחיר אטרקטיבי מוזל להשכרת שירותים ניידים.

במקרה כזה, יכלול הביקור המקדים שלנו גם בדיקת מקרו המים ודרך הובלת המים מהברז ועד לקרון בצורה אסטטית, נוחה ובטיחותית.

תוצאות אירוע לאחר ביקור מקדים בהשכרת שירותים ניידים ברמה 5 כוכבים

אנו נגיע למקום האירוע כשעה לפני תחילת הזמנת השירותים הניידים.  עקב הביקור המקדים, יהיו בידנו כל הנתונים הדרושים ואפילו תמונות ושרטוטים של מקום ההתכנסות שיכללו את תכנון שנערך קודם לכן, מיקום ההצבה , כיוון הדלתות והמדרגות , גישה, עיצוב ויישום יוקרתי והידור מזמין עד לירידה לפרטים קטנים.

לא מצטרך להטריד אתכם ביום האירוע החגיגי שלכם, ואם אתם מפיקים האחראיים לאירוע , ברור שתעריכו את שלוות הנפש שיעניק לכם הצוות שלנו כאשר תהיו כנראה טרודים בנושאים רבים אחרים שבאחריותכם.

הצוות שלנו יגיע אם כל חיבורי החשמל והמים הנחוצים שנבדקו בעת הביקור המקדים, יחבר את כל הנדרש, יבצע הפעלת מערכות כגון מערכות ווקום, מזגנים, מערכות שמע המספקות מוסיקת רקע. התקנת עמדות טעינה לפלאפונים ושמירת חפצים. יוודא ניקיון מושלם ועיצוב סביבתי ברמה עליונה.

רק אז ולפני תחילת האירוע נזמין אתכם לבקר ולצפות בתאים המפוארים של השירותים הניידים שהזמנתם ולהתפעל והניקיון הקפדני, העיצוב הייחודי ולהתרשם להתרשמות, באפשרותנו  גם מהתאמת קרונות השירותים שלנו לאופי המסיבה והצרכים הדרושים להפקת הכנס והאירוע עפ”י אופיים.

לסיום, השכרת שירותים ניידים כולל מוסיקת רקע

זה הזמן בו אתם, מתכנני אירועים ומפיקי אירועים ובעלי אירועים פרטיים המעוניינים בשלמות החוויה של האורחים שלכם  תוכלו לבחור את סגנון מוזיקת הסטריאו שתושמע בכל תא ממוזג וכמובן להנחות את הצוות של השירותים הניידים בדבר עוצמת המוזיקה לשם התאמה של האירוע ומתכונתו לבין המוסיקה שבחרתם.

השכרת שירותים ניידים עם מנקים מקצועיים

נהניתם מהביקור המקדים ובדיקת השירותים המפוארים?    במטרה לשמור על רמת שביעות הרצון והחוויה משימוש בשירותים, חשוב לשמור על ניקיון והיגיינה מושלמים לאורך כל האירוע. ללא טיפות מים ליד הכיורים  או על הרצפה, לוודא פחים נקיים ושפע נייר במתקנים לניגוב ידיים ונייר טואלט לאורך כל ההשכרה.

לכן אנו מקפידים לספק אנשי שירות מטעמנו. הצוות שלנו כולל אנשי שירות טכני וגם אנשי ניקיון. תפקידם לבדוק כל תא בשירותים הניידים לאחר שימוש  לסייע לאורחים בשמירת חפצים, אמצעי בידור כגון מסכי סרטונים, הכוונה לתאים הפנויים וכמובן, בנוסף לכך שקרונות השירותים הניידים שלנו מצוידים במערכות גיבוי חשובות (כגון משאבות/ מזגנים ועוד, תמיכה מקצועית בכל בעיה שנוצרת. באמצעות רכב השירות של השירותים הניידים העמוס בחלקי חילוף וכלי עבודה שיוצב במקום בכל זמן האירוע והמצאות טכנאי צמוד במקום,  יוקטן הסיכוי לתקלה משמעותית למינימום.

עכשיו השכרת שירותים ניידים ממוזגים מושלמת

בהצלחה.

 

Call Now Button דילוג לתוכן